Jag gjorde min allra första DJ-spelning (efter att fått blodad tand som debuterande skivryttare på vår egna Studentfest) på en var fjortonde dags discoklubb inne på stället ”Gamla Bro”, som var en musikpub i Stockholm City. Sedan gick det snabbt framåt med hjälp av ryktesspridning, varefter mina mer eller mindre regelbundna spelningar var på ställen som Front Page, Odyssey, Night Light, Chapeau Claque, L´Etoile, Cheers, Collage, Daily News Café, en vikariatspelning på Café Opera och därefter på nattklubbsbåten Patricia (där jag drev ett par klubbkoncept mellan 1986 - 1991.
Under mina fem studieår på Tandläkarhögskolan, spelade jag ofta på Tandläkarklubben OF, som låg invid Adolf Fredriks Kyrka (Holländargatan/Olofsgatan). Där var det inte fråga om betalning i pengar, endast fria öl under hela kvällen.
Jag har även gjort serier av ”konceptspelningar”. Strax efter att Freddie Mercury gått bort, var jag fullbokad med mina "Mercury In Memoriam”-kvällar. Stilmässigt har jag nog bland