
Lille, Belgium
Ik ben meid v 30r heel sociaal,kan goed myn plan trekken,hou van gezelschap, alleen zitte vind ik ni zo leuk.
Ben recht voor de raap,ma das goed! beter in het gezicht te zegge as achter de rug te zwetsen. Kortom,Een grote bek,ma een klein hartje! SOMS
Ik ben meestal een spontaan meissie, die graag plezier maakt en recht voor de raap is, en geen onaangenaam gezelschap;-) Ik heb een gruwelijke hekel aan leugenaars en profiteurs en ik vind t het beste als iedereen gewoon is wie hij is,dat is niet altijd even simpel,ma gewoon kei hard zijn soms, je komt eigenlijk zelf op de 1e plaats,en niet AL die zogenaamde vrienden:s die je altijd moet respecteren, want ECHTE vrienden mag je bly mee zijn as je ze op 1 hand telt, maar BETER LAAT ALS NOOIT,MA ALLES KOMT GOED ;) waar een wil is is een weg, en ik ben misschien nog niet zo oud, maar weet dit ondertussen wel, en dan leren begrijpen hoe deze maatschappij ineen zit????NO WAY,dat zal k nooit ni begrijpen :o hihi xxx
tis altijd wat :)