Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα nasa. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα nasa. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

NASA: Ένα μυστικό καλά φυλαγμένο επί τέσσερις δεκαετίες...

Eνα μυστικό φυλαγμένο καλά επί τέσσερις ολόκληρες δεκαετίες έρχεται ξαφνικά στο φως για να ανατρέψει όλα όσα πιστεύαμε. Ενας «άγγελος» ηλικίας μόλις… 
200.000 χρόνων αποκαλύπτει τα απόκρυφα μυστικά της Σελήνης και γεννά χιλιάδες ερωτήματα! Πόσα μας κρύβουν οι «εγκέφαλοι» της NASA;

Γιατί αποφάσισαν ξαφνικά να μας φανερώσουν πράγματα που απειλούν να ανατρέψουν επιστημονικές θεωρίες μισού αιώνα; Ή μήπως βρισκόμαστε μπροστά σε μία ακόμη φάρσα με στόχο τους εύπιστους που οραματίζονται την έλευση εξωγήινων;

Εκατοντάδες ιστοσελίδες που ασχολούνται με παράξενα και μεταφυσικά θέματα φιλοξενούν εδώ και έναν μήνα τη φωτογραφία ενός μικρού αγάλματος ύψους μόλις είκοσι πέντε εκατοστών. Παριστάνει μια γυναικεία ανθρωποειδή μορφή με μακριά μαλλιά και μακρύ φόρεμα που καλύπτει τα πόδια… Στους ώμους της φέρει ένα ζευγάρι φτερά και μοιάζει πολύ με την εικόνα που έχουμε όλοι για τους αγγέλους.

Εως εδώ, τίποτε το παράξενο. Εκείνο που έκανε τη φωτογραφία να κάνει τον γύρο του κόσμου συνοδευόμενη από ένα είδος ρεπορτάζ, το οποίο ωστόσο δεν αναπαρήγαγαν τα γνωστά ΜΜΕ, ήταν ο ισχυρισμός ενός επιστήμονα που εργάστηκε επί είκοσι τρία χρόνια στη NASA ότι το άγαλμα αυτό βρέθηκε το 1969 ενσωματωμένο σε ένα από τα βράχια της Σελήνης και έφεραν στη Γη οι αστροναύτες του «Απόλλων 11»!

Ο γεωλόγος δρ Μόρις Τσαρλς που αποκάλυψε την ύπαρξη του αγαλματίδιου ισχυρίζεται ότι εργαζόταν στη NASA επί είκοσι τρία χρόνια, από το 1964 έως το 1987, αλλά διατηρεί ακόμη στενές σχέσεις με τους παλιούς συνεργάτες του. Υποστηρίζει λοιπόν ότι η χημική ανάλυση στην οποία υποβλήθηκε το αγαλματίδιο απέδειξε ότι δημιουργήθηκε από ένα μείγμα σιδήρου που υπάρχει μόνο στη Σελήνη και μάλιστα γυαλίστηκε «στο χέρι» για να έχει μια εντυπωσιακά ασημόχρωμη γυαλάδα!



Σύμφωνα με τον καθηγητή, οι γεωλόγοι εκτιμούν ότι κατασκευάστηκε πριν από 200.000 χρόνια, δηλαδή 170.000 χρόνια πριν εμφανιστεί στη Γη το ανθρώπινο είδος! «Το είδος του μετάλλου δείχνει ότι κατασκευάστηκε στη Σελήνη και δεν μεταφέρθηκε εκεί από εξωγήινα όντα! Αυτό σημαίνει πως κάποτε η Σελήνη είχε ατμόσφαιρα που επέτρεπε την ανάπτυξη ζωής και μάλιστα ενός εξελιγμένου είδους με υψηλή αίσθηση της ομορφιάς» υποστηρίζει ο καθηγητής. Μετά την επίδειξή του σε δημοσιογράφους και φωτορεπόρτερ, το αγαλματίδιο μεταφέρθηκε σε άγνωστη τοποθεσία για περαιτέρω μελέτη και εργαστηριακή εξέταση…Ενας άλλος Ιησούς ή δημιούργημα των Ανουνάκι; Πώς όμως έφτασε το αγαλματίδιο στα χέρια του δρα Τσαρλς, αν και έμεινε κρυφό επί σαράντα χρόνια;

«Ηταν κοινό μυστικό η ύπαρξή του, αλλά τα “κεφάλια” της NASA την κρατούσαν απόρρητη γιατί φοβόντουσαν παγκόσμιο πανικό! Πρόσωπα που για ευνόητους λόγους πρέπει να μείνουν ανώνυμα μου έφεραν κρυφά το άγαλμα» διατείνεται ο ίδιος.

Στο ρεπορτάζ που συνοδεύει τη φωτογραφία, ένας ανθρωπολόγος από την Ουάσινγκτον που δεν κατονομάζεται χαρακτηρίζει τους κατασκευαστές του «αγγέλου» ως όντα με θρησκευτικές πεποιθήσεις που μοιάζουν με τις χριστιανικές! «Δεν αποκλείεται να είχαν έναν δικό τους “Ιησού”, πράγμα που θα αποδείκνυε ότι οι πνευματικές αρχές είναι συμπαντικές» φέρεται να λέει προκαλώντας αντιδράσεις: «Αυτό είναι καθαρή χριστιανική προπαγάνδα» απαντά ο δρ Μάιλς Φρέντερικς από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, δίνοντας μιαν άλλη εκδοχή: «Οι Σουμέριοι έλεγαν ιστορίες για τους Ανουνάκι από τον 18ο αιώνα π.Χ. Ισως τους επισκέφθηκαν όντα από τη Σελήνη που έφτιαξαν το άγαλμα κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσή τους»!

Κανείς δεν ξέρει αν το άγαλμα και οι ισχυρισμοί του δρα Τσαρλς είναι αληθινά. Η NASA διέψευσε επισήμως τους ισχυρισμούς του. Πάντως, το ίδιο είχε κάνει και στις 20 Απριλίου, όταν κλήθηκε να σχολιάσει δηλώσεις του πρώην αστροναύτη Εντγκαρ Μίτσελ στο CNN, σύμφωνα με τις οποίες η συντριβή ενός UFO στο Ρόσγουελ του Νιου Μέξικο ήταν πραγματικό γεγονός! Ο Μίτσελ, που είχε συμμετάσχει στην αποστολή του «Απόλλων 14» στη Σελήνη, υποστήριξε ακόμη ότι οι Αρχές των ΗΠΑ -αλλά και οι διεθνείς- γνωρίζουν καλά ότι υπάρχει εξωγήινη ζωή, αλλά το κρατούν μυστικό από την κοινή γνώμη!

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Έκτακτο ανακοινωθέν της NASA για τις 21/12 !!!


«Στις 21 Δεκεμβρίου του 2012 δεν θα έρθει το τέλος του κόσμου όπως τον ξέρουμε, ωστόσο θα έχουμε ένα ακόμη χειμερινό ηλιοστάσιο» γράφει... η ΝΑΣΑ στην ιστοσελίδα της, όπου με την βοήθεια επιστημόνων απαντά στις αγωνίες των απλών ανθρώπων οι οποίοι ενδεχομένως να μην έχουν πειστεί ότι η Γη θα υπάρχει και μετά τις 21/12/2012.

Οι παρακάτω είναι μερικές από τις ερωταπαντήσεις που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.nasa.gov:

Υπάρχουν απειλές για την Γη το 2012; Πολλά σάιτ στο ίντερνετ λένε ότι ο κόσμος θα τελειώσει στις 12 Δεκεμβρίου του 2012.

«Ο κόσμος δεν θα τελειώσει το 2012. Ο πλανήτης μας τα πάει μια χαρά για περισσότερο από 4 δισεκατομμύρια χρόνια και αξιόπιστοι επιστήμονες σε όλο τον κόσμο δεν γνωρίζουν καμία απειλή που να σχετίζεται με το 2012».
Πως ξεκίνησαν οι προβλέψεις για το τέλος του κόσμου το 2012;»
«Η ιστορία ξεκίνησε με τους ισχυρισμούς ότι ο Νιμπίρου, ένας υποτιθέμενος πλανήτης που ανακαλύφθηκε από τους Σουμέριους, κατευθύνεται στην Γη. Αυτή η καταστροφή είχε αρχικά προβλεφθεί για τον Μάϊο του 2003, όταν όμως δεν συνέβη τίποτα, η ημερομηνία για την «ημέρα της κρίσεως» μετατέθηκε για τον Δεκέμβριο του 2012 και συνδέθηκε με το τέλος ενός εκ των κύκλων στο αρχαίο ημερολόγιο των Μάγια το χειμερινό ηλιοστάσιο του 2012».
Τελειώνει το ημερολόγιο των Μάγια τον Δεκέμβριο του 2012;
«Όπως και το ημερολόγιο που έχετε στο τοίχο της κουζίνας σας δεν παύει να υφίσταται μετά τις 31 Δεκεμβρίου, έτσι και το ημερολόγιο των Μάγια δεν παύει να υπάρχει στις 21 Δεκεμβρίου του 2012».
Προβλέπει η ΝΑΣΑ «ολικό μπλακ-άουτ» στη Γη από τις 23/12-25/12;
«Σε καμία περίπτωση. Ούτε η ΝΑΣΑ ούτε άλλος επιστημονικός οργανισμός δεν προβλέπουν τέτοιο μπλακ-άουτ…».
Υπάρχει ένας πλανήτης ή καφέ νάνος που λέγεται Νιμπίρου ή Πλανήτης Χ ή Eris που πλησιάζει την Γη και απειλεί τον πλανήτη μας με ευρείες καταστροφές;
«Ο Νιμπίρου και οι άλλες ιστορίες για τους απρόβλεπτους πλανήτες είναι μια ιντερνετική φάρσα. Δεν υπάρχουν στοιχεία για αυτούς τους ισχυρισμούς. Αν ο Νιμπίρου και ο Πλανήτης Χ ήταν αληθινοί και κατευθύνονταν προς την Γη το 2012, οι αστρονόμοι θα τους παρακολουθούσαν τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία και τώρα πια θα ήταν ορατοί με γυμνό μάτι. Προφανώς δεν υπάρχουν. Ο Eris είναι πραγματικός, αλλά είναι ένας «νάνος» παρόμοιος με τον Πλούτωνα που θα παραμείνει στο εξώτερο ηλιακό σύστημα. Το πιο κοντινό σημείο στην Γη στο οποίο μπορεί να βρεθεί είναι περίπου στα 4 δισεκατομμύρια μίλια».

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Βρέθηκαν αρχαίες πόλεις και μηχάνημα τεχνολογίας ελέγχου της βαρύτητας στη Σελήνη???Η ΝΑΣΑ απέκρυβε σαράντα χρόνια τα σεληνιακά ευρήματα!!!


Η ΝΑΣΑ απέκρυβε σαράντα χρόνια τα σεληνιακά ευρήματα



Ο πρώην διευθυντής του τμήματος ελέγχου δεδομένων και φωτογραφιών, στο εργαστήριο επεξεργασίας σεληνιακών φωτογραφιών της ΝΑΣΑ, Κεν Τζόνστον, που... 

ήταν υπεύθυνος στη διάρκεια του επανδρωμένου σεληνιακού προγράμματος Απόλλων, έχει αποκαλύψει αρκετά συγκλονιστικά πράγματα τον τελευταίο καιρό στις ΗΠΑ. 



Ο εξειδικευμένος αυτός επιστήμονας αποκάλυψε ότι οι Αμερικανοί αστροναύτες βρήκαν απαρχαιωμένα μηχανήματα άγνωστης προέλευσης στο έδαφος της Σελήνης. 

Εντόπισαν ακόμη κάποιο μηχάνημα τεχνολογίας ελέγχου της βαρύτητας. Και δεν ήταν μόνον αυτά που βρήκαν όταν προσεληνώθηκαν. 

Οι αστροναύτες φωτογράφισαν τα αντικείμενα αλλά η ΝΑΣΑ διέταξε τον Τζόνστον να καταστρέψει αμέσως τις φωτογραφίες. Ο Τζόστον όμως δεν ακολούθησε τις οδηγίες. 

Στα δημοσιεύματά του ο πρώην διευθυντής ανέφερε πως η Αμερικανική Κυβέρνηση κρατούσε τις πληροφορίες αυτές μυστικές για σαράντα χρόνια. 

Οι αποκαλύψεις αυτές του Τζόνστον που αρχίζουν από την εποχή του προγράμματος Απόλλων, παρουσιάστηκαν πρόσφατα σε ένα νέο βιβλίο που τιτλοφορείται «Σκοτεινή Αποστολή: η μυστική ιστορία της ΝΑΣΑ», ("Dark Mission: the Secret History of NASA" ). Το βιβλίο αυτό συνυπογράφεται και από τον πρώην σύμβουλο της ΝΑΣΑ Ρίτζαρντ Χώγκλαντ καθώς και τον Μάικ Μπάρα που είναι σύμβουλος αεροδιαστημικής εφαρμοσμένης μηχανικής. 

Όπως έγινε γνωστό ο διευθυντής του διαστημικού προγράμματος Κέι Φερράρι, (JPL Director of the SSA Program) έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχε την περασμένη εβδομάδα με τον Τζόνστον, με αφορμή την έκδοση του βιβλίου, του ζήτησε να παραιτηθεί από τη θέση που κατείχε στο διαστημικό πρόγραμμα. Ο λόγος ήταν ότι επικρινόταν η ΝΑΣΑ. 

Ο Τζόνστον αρνήθηκε να παραιτηθεί και δήλωσε πως προστατεύεται από το νόμο για την ελευθερία του λόγου. Παρόλα αυτά ο Φερράρι τον έβγαλε, αυτήν την εβδομάδα, από το διαστημικό πρόγραμμα της ΝΑΣΑ, δίχως να δικαιολογήσει την απόφασή του αυτή. 

Πάντως, οι χαμηλής ανάλυσης φωτογραφίες που περιέχονται στο αναφερόμενο βιβλίο απεικονίζουν καταστραμμένα κτίρια με τεράστιους θόλους κατασκευασμένα από ύαλο καθώς λίθινοι πύργοι που φαίνονται να ‘κάθονται’ στον αέρα. 



«Δεν έχω τίποτε πια να χάσω. Είμαι σε διένεξη με τη ΝΑΣΑ και βρίσκομαι εν θερμώ» είπε ο Κεν Τζόνστον. 



Η ΝΑΣΑ πιστεύει πως ο αρχαίος πολιτισμός που βρέθηκε στη Σελήνη δεν είναι σοβαρός. 

Πάντως οι συγγραφείς του βιβλίου υποστηρίζουν πως ο Πρόεδρος Τζον Φ. Κέννεντυ, που προώθησε τη διαστημική προσέγγιση με τη Σοβιετική Ένωση σκόπευε, πραγματικά, να μοιραστεί τις εξωγήινες τεχνολογίες με τη Μόσχα. 



Μάλιστα σε μια ομιλία του στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών το Σεπτέμβριο του 1963, ο Κέννεντυ έκανε μια πρόταση στην ΕΣΣΔ να οργανώσουν κοινή αποστολή στο φεγγάρι. 

Ο Ρίτσαρντ Χώγκλαντ δήλωσε ότι το ενδιαφέρον, τελευταία, της Ουάσιγκτον για την εξερεύνηση του Φεγγαριού, είναι βασισμένο στα σεληνιακά συμπεράσματα που αξιολογούνται εδώ και σαράντα χρόνια. 



Εξάλλου, η Ρωσία, η Κίνα, η Ιαπωνία, ακόμη και η Ινδία έχουν δηλώσει δημόσια τα σχέδιά τους να εργαστούν για την εξερεύνηση της Σελήνης. 

Αυτός είναι και ο λόγος της βιασύνης των ΗΠΑ, όπως ανέφερε ο Χώγκλαντ, να είναι οι πρώτοι που θα αξιολογήσουν τις αρχαιότητες της Σελήνης.


Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΕΡΕΥΝΑ WORLDJUDGE2012: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!


Έχω αναφερθεί και παλαιότερα στο διαδικτυακό χώρο της NASA  http://eol.jsc.nasa.gov/  όπου μπορούν οι αστροναύτες να ανεβάσουν φωτογραφίες από τις διαστημικές αποστολές που συμμετείχαν στο παρελθόν.  Ο συγκεκριμένος ιστότοπος είναι πραγματικά ένας θησαυρός και αυτό, διότι πολλές φορές έχουν διαρρεύσει αποκαλυπτικές φωτογραφίες, φανερώνοντας αυτό που η NASA προσπαθεί και αποκρύπτει απ'το κοινό της. Σε αυτό το άρθρο θα σας δείξω μερικές απ'τις φωτογραφίες που ανακάλυψα εγώ. Ο όγκος των δεδομένων είναι τεράστιος και γι'αυτό χρειάζεται υπομονή προκειμένου να ερευνηθούν σχολαστικά και λεπτομερώς, αυξάνοντας...
την μεγέθυνση τους και αυξομειώνοντας την αντίθεση και την φωτεινότητα ούτως ώστε να εμφανιστούν "κρυφές πτυχές"
που κρύβονται σε κάποιο σημείο των φωτογραφιών. Μην ξεχνάτε πως όλες οι φωτογραφίες εξ'αρχής φαίνονται "αθώες" μέχρι που θα ερευνηθούν σε βάθος και θα αποκαλυφθούν στα μάτια σας.
Σημείωση:  Oι φωτογραφίες που θα δείτε είναι καλύτερης ανάλυσης αν ανοιχτούν απευθείας στην ιστοσελίδα ftp://eol.jsc.nasa.gov/.  Αν θέλετε μπορείτε να ανατρέξετε στο αρχείο αναζητώντας τις χρονολογικά.

Δεν γνωρίζω τι είναι αυτά τα αντικείμενα τα παραθέτω προς συμπεράσματα:


1. Ημερομηνία Φωτογραφίας : 2/4/03 10:36:00 π.μ




2. Ημερομηνία Φωτογραφίας: 2/1/03 1:48:00 μ.μ


3. Ημερομηνία Φωτογραφίας: 6/2/09 1:56:00 μ.μ.



4. Ημερομηνία Φωτογραφίας: Ανοίξτε όλες τις φωτογραφίες από πάνω ftp://eol.jsc.nasa.gov/ESC_large_ISS029_ISS029-E-27045.JPG (18/10/11 5:16:00 μ.μ.) προς τα κάτω εώς και ftp://eol.jsc.nasa.gov/ESC_large_ISS029_ISS029-E-27070.JPG


Δεν θα αναφέρω καθόλου για τα εκατοντάδες πολύχρωμα αντικείμενα που εμφανίζονται στην φωτογραφία... Αλλά, μόνο για ένα αντικείμενο που είναι και το πιο εντυπωσιακό!

Θα παρατηρήσετε ότι το Μπλε Τριγωνικό Αντικείμενο δίχως να αλλάζει το σχήμα του κινείται προς όλες τις διευθύνσεις εντός του Άσπρου Τετραγώνου που έχω επισημάνει στην φωτογραφία.

Αυτό το Μπλε Τριγωνικό Αντικείμενο δεν είναι ούτε σκουπίδι, ούτε καμένο pixel, ούτε κάποιος δορυφόρος, ούτε οτιδήποτε άλλο σας πουν.

Είναι αυτό που προσπαθούν να αποκρύψουν απ'τα μάτια σας, για να μην μάθετε ότι καθημερινά αυτός ο πλανήτης παρατηρείται και επισκέπτεται από ευφυείς οντότητες άλλων πλανητών!

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

NASA: "Η Γη δεν αντέχει πάνω από μισό δισ. κατοίκους"

Η ΝΤΠ δεν σταματάει να εφευρίσκει τρόπους για να μας πείσει ότι για το καλό του πλανήτη θα πρέπει σιγά σιγά να του "αδειάζουμε την γωνιά", με διάφορους τρόπους όπως ευθανασία, αυτοκτονίες, εθελούσια αποχή απο την τεκνοποία.



Ο Dewayne Cecil, ένας πρώην κλιματολόγος της NASA, υποστήριξε πρόσφατα ότι η γη δεν μπορεί να υποστηρίξει περισσότερους από 500 εκατομμύρια ανθρώπους, εάν επιμείνουν στον τρέχοντα «δυτικό» τρόπο ζωής. 



Τόνισε επίσης ότι ο έλεγχος του πληθυσμού και η ​​διαχείριση των πόσιμων υδάτινων πόρων είναι οι " παγκόσμιες προτεραιότητες". Καταλάβατε που το πάνε; Το Μνημόνιο στην Ελλάδα αν προσέξει κανείς το φορολογικο φέρνει έλεγχο του πληθυσμού, και της τεκνογονίας. Όσο για τους υδάτινους πόρους έρχεται η ιδιωτικοποίηση. 



Ο Δρ Cecil, ο οποίος ήταν ερευνητής τόσο της NASA όσο και της Εθνικής Υπηρεσίας Ωκεανών και Ατμόσφαιρας, εργάζεται σήμερα για την Εθνικό κέντρο κλιματικών κινδύνων, στη Βόρεια Καρολίνα.Ο Δρ. Cecil, ο οποίος ειδικεύεται σε κλιματικά δεδομένα, αν και αναγνωρίζει ότι το ερώτημα εάν οι άνθρωποι είναι υπεύθυνοι για την κλιματική αλλαγή δεν έχει απαντηθεί οριστικά, εξέφρασε την ανησυχία του ότι «η γη μπορεί να αντέξει μόνο μισό δισεκατομμύριο ανθρώπους οι οποίοι να ακολουθούν το δυτικό πρότυπο κατανάλωσης». 



Όπως είχε αναφέρει σε πρόσφατο άρθρο , ο αριθμός των 500 εκατ. ανθρώπων έχει καθοριστεί και από δημογράφους και οικολόγους ως «βέλτιστο μέγεθος του πληθυσμού" κατά τον τελευταίο αιώνα.Ο Cecil δήλωσε σε συνέντευξη στο ραδιόφωνο στον οικοδεσπότη Sharon Kleyne: 



"Μπορούμε να προβλέψουμε με αρκετή ακρίβεια τον καιρό περίπου δέκα ημέρες πριν," λέει ο Δρ Cecil, "αλλά η ικανότητά μας στην πρόβλεψη καιρού πάνω από δύο έως 20 χρόνια είναι λιγότερο ακριβής. Η πρόβλεψη καιρού και του κλίματος, η οποία μας δείχνει τη διαθεσιμότητα και τη διανομή του νερού, είναι απαραίτητο στοιχείο για τη γεωργική παραγωγή, την αύξηση του πληθυσμού και την κίνηση, την υγεία και την ποιότητα ζωής. " 



Ο Δρ Cecil επίσης δίνει διευκρινίσεις σχετικά με σημάδια του παρελθόντος και της αλλαγής του κλίματος που παρατηρείται στον Άρη. Όπως εξήγησε ο Cecil ο εξερευνητής «Curiosity» ανακάλυψε ένα είδος επιφάνειας "με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό ενδεικτική ενός πρώην ωκεάνιου βυθού. Ακόμα σημείωσε στοιχεία που βρέθηκαν από το παρελθόν και δείχνουν διάβρωση από νερό και ύπαρξη πολικών πάγων. " 



Ένας άλλος πρώην συνεργάτης της NASA, ο James Lovelock, συνεργάστηκε με συναδέλφους «οικο-φασίστες», τους Paul Ehrlich και Hansen, με σκοπό να προβούν στη μαζική μείωση του αριθμού του ανθρώπινου είδους στο όνομα της γης. Σε δήλωσή νωρίτερα αυτό το έτος με τίτλο Περιβάλλον και προκλήσεις ανάπτυξης: Η επιβεβλημένη δράση γίνονταν έκκληση για μια παγκόσμια εφαρμογή των πολιτικών στον πληθυσμού. Για την αποτελεσματική εφαρμογή αυτών των πολιτικών οι συγγραφείς προτείνουν την παραβίαση των δικαιωμάτων αυτων, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το ζήτημα που αποκαλούν "το θέμα πληθυσμός": 



"Το θέμα του πληθυσμού θα πρέπει να αντιμετωπιστεί επειγόντως από την εκπαίδευση και την χειραφέτηση των γυναικών, συμπεριλαμβανομένου του εργατικού δυναμικού και σε δικαιώματα, στην ιδιοκτησία και κληρονομιά. Η υγειονομική περίθαλψη των παιδιών και των ηλικιωμένων, Και εφαρμόζοντας σύγχρονη αντισύλληψη προσιτή σε όλους», γράφουν. 



Καταλαβαίνετε τώρα ποιός διοργάνωσε την "χειραφέτηση" των γυναικών; 



Εμείς φυσικά γνωρίζουμε πολύ καλά τι εννοούν με τον όρο «υγειονομική περίθαλψη των παιδιών και των ηλικιωμένων". Έχουμε δει πρόσφατα τα φοβερά αποτελέσματα της υγειονομικής περίθαλψης για τα παιδιά στο μοντέλο των «ευγονιστές »της Κίνας. 



Στηλιτεύοντας ότι «η χρηματοδότηση (για τον έλεγχο της γονιμότητας σε όλο τον κόσμο) μειώθηκε κατά 30% μεταξύ των ετών 1995 και 2008, κυρίως ως αποτέλεσμα της νομοθετικής πίεσης από τη θρησκευτική δεξιά στις ΗΠΑ και αλλού", οι συγγραφείς καλούν για «την εκπαίδευση και τον προγραμματισμό που απαιτείται για την προώθηση και επίτευξη βιώσιμου τρόπου ζωής για τον ανθρώπινο πληθυσμό." 



Εκεί έχουμε και πάλι. Ο τρόπος ζωής μας μπορεί να φιλοξενήσει ένα περιορισμένο πληθυσμό - κατά προτίμηση πληθυσμό που δεν υπερβαίνει τα 500 εκατ. 



Ο Λάβλοκ και οι συνεργάτες του. είναι λιγότερο συγκεκριμένοι για το βέλτιστο μέγεθος του πληθυσμού από τον πρώην συνάδελφό του Cecil, και το μόνο που αναφέρει είναι το εξής: 



"Σε παγκόσμιο επίπεδο, πρέπει να βρούμε καλύτερα μέσα για να συμφωνήσουν και να εφαρμόσουν μέτρα για την επίτευξη συλλογικών στόχων." 



Οι οικολόγοι σαφώς δεν θα σταματήσουν πουθενά στην προσπάθειά τους να τρομοκρατήσουν τον κόσμο για να δεχτούν το όραμα τους για την "παγκόσμια κοινωνία." Πολλοί πιστεύουν ότι για να επιτευχθεί ένας οικολογικός τρόπος ζωής, θα πρέπει να δεχτούμε ότι μας πασάρουν αμφίβολης ποιότητας επιστήμονες, προσπαθώντας να μας πείσουν ότι πρέπει να παραδώσουμε την ιδιωτική μας ζωή σε "σκοτεινά" κέντρα εξουσίας, και προπαντώς να αρνηθούμε το δικαίωμά μας να κάνουμε παιδιά, καθότι τα παιδιά κατά αυτούς τους άρρωστους αυτούς εγκεφάλους κάνουν κακό στο περιβάλλον!


Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Ο Garry McKinnon και το μυστικό πρόγραμμα Solar Warden




Η υπουργός Εσωτερικών της Αγγλίας Theresa May, ανακοίνωσε ότι ο Gary McKinnon, ο οποίος κατηγορήθηκε ότι χάκαρε το δίκτυο υπολογιστών του Πενταγώνου
δεν θα εκδοθεί στις ΗΠΑ. Η κίνηση έγινε από τον φόβο ότι ο McKinnon θα αυτοκτονούσε.

Ο McKinnon, 46 ετών τώρα, υποφέρει από το σύνδρομο του Asperger. Εάν καταδικαστεί στις ΗΠΑ αντιμετωπίζει ποινή φυλακίσεως 60 ετών. Ο McKinnon, συνελήφθη τον Μάρτιο του 2002 για υποτιθέμενη παραβίαση μιας ντουζίνας υπολογιστές της NASA και του Πενταγώνου. Παραδέχτηκε τις παραβιάσεις ασφαλείας αλλά είπε ότι ήταν ακούσιες και ότι κοιτούσε για αποδείξεις για UFO.

Αυτό που δεν λένε τώρα, είναι ο απίθανα γελοίος τρόπος που «χακιέριασε» τους servers! Δούλευε με μια dial-up γραμμή από το σπίτι της θείας του. Επειδή δεν ήταν ουσιαστικά άξιος να χακιεριάσει τίποτα και ταυτόχρονα ντουμάνιαζε με » το χόρτο του θεού», έψαχνε για servers ΧΩΡΙΣ PASSWORD !!! Και όμως στο πιο ευαίσθητο και άκρως πρόγραμμα της NASA και του Πενταγώνου βρήκε τέτοιους server και μπήκε για αρκετό καιρό μάλιστα. Αν δε, είχε γραμμή DSL είναι αμφίβολο αν θα τον πιάνανε. (Αντιλαμβάνεστε πόσο αστείο είναι να μιλάνε για ασφάλεια στο ιντερνέτ τώρα που ετοιμάζονται να φακελώσουν διαδικτυακά ότι ανθρώπινο κυκλοφορεί)

Βρήκε ο Gary αυτό που έψαχνε; Σύμφωνα με τον McKinnon, βρήκε φωτογραφίες, φιλμ και άλλες αποδείξεις από εξωγήινα διαστημόπλοια που κατείχαν μυστικά διάφορες κυβερνητικές υπηρεσίες των ΗΠΑ. Ο McKinnon πρώτα μπήκε στο Johnson Space Center: Βρήκε μια υψηλής αναλύσεως εικόνα ενός αντικειμένου σαν μεγάλο πούρο πάνω από το Βόρειο Ημισφαίριο. Αργότερα μπήκε σε απόρρητους φακέλους της U.S. Space Command (ενσωματώθηκε στη Στρατηγική Διοίκηση την 1η Οκτωβρίου του 2001).

 Βρήκε μια λίστα αξιωματικών κάτω από τον τίτλο ΜΗ – ΓΗΙΝΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ. Gary: «Νομίζω ότι σημαίνει δεν ανήκουν σε Γήινη Βάση. Βρήκα μια λίστα από «μεταφορές από στόλο σε στόλο», και μία λίστα ονομάτων σκαφών. Τα κοίταξα. Δεν ήταν πλοία του Αμερικανικού Ναυτικού. Αυτό που είδα με έκανε να πιστέψω ότι ήταν κάποιο είδος διαστημοπλοίων, εκτός πλανήτη.»

Ο McKinnon βρήκε αποδείξεις για ένα υψηλά διαμερισματοποιημένο πρόγραμμα κάτω από το στρατιωτικό κωδικοποιημένο όνομα «Solar Warden”, (Ηλιακός Φύλακας). Ένας άκρως απόρρητος και μυστικός στόλος που λειτουργεί στο διάστημα με τεχνολογία αντιβαρύτητας. Οι δηλώσεις του McKinnon είναι όμοιες με μια σημείωση (June 11, 1985 – page 334) στο ημερολόγιο του προέδρου Reagan:

Γεύμα με 5 κορυφαίους διαστημικούς επιστήμονες. Ήταν συναρπαστικό. Το διάστημα είναι πραγματικά το τελευταίο σύνορο και κάποιες επιτεύξεις στην αστρονομία κλπ, που είναι σαν επιστημονική φαντασία, εκτός του ότι είναι αληθινές. Έμαθα ότι το Διαστημικό Λεωφορείο μπορεί να μεταφέρει σε τροχιά 300 άτομα.

Ενα Διαστημικό Λεωφορείο μπορεί να μεταφέρει το πολύ οκτώ άτομα και είναι φτιαγμένο για πέντε άτομα. Μήπως ο Reagan απεκάλυπτε την ύπαρξη ενός υψηλά διαβαθμισμένου διαστημικού προγράμματος του «Solar Warden» που μπορούσε να φιλοξενήσει εκατοντάδες αστροναύτες σε τροχιά;

Επίσης ο Ben Rich διευθυντής της Skunk Works της Lockheed, μυστικό παρακλάδι έρευνας και αναπτύξεως, παραδέχτηκε στο επιθανάτιο κρεβάτι του τον Ιανουάριο του 1995: «Ο Στρατός των ΗΠΑ ταξιδεύει στα άστρα και τα εξωγήινα UFO είναι αληθινά», που ερμηνεύεται ότι ο στρατός των ΗΠΑ συνεργάζεται με Εξωγήινους στην ανάπτυξη διαστημοπλοίων.

Ben Rich: «Ήδη έχουμε τα μέσα να ταξιδεύουμε στα άστρα, αλλά αυτές οι τεχνολογίες είναι κλειδωμένες στα black projects (Μαύρα Προγράμματα), και θα χρειαζότανε μια πράξη του Θεού να τα βγάλουμε στην δημοσιότητα και να επωφεληθεί η ανθρωπότητα. Οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε, ήδη ξέρουμε να το κάνουμε.»

Το συμπέρασμα του McKinnon για ένα διαστημικό στόλο του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού υποστηρίζεται επίσης από τα σχόλια ενός αξιωματικού εν υπηρεσία στο Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ. Έχει αποκαλύψει σε ιδιωτικές συνεντεύξεις ότι το Ναυτικό αποφασίζει για την πολιτική σε ότι αφορά την χρήση προηγμένων εξωπλανητικών τεχνολογιών.

Ο διαστημικός στόλος, κρυμμένος και άγνωστος στο κοινό … λειτουργεί κάτω από το US Naval Network and Space Operations Command (NNSOC) (πρώην Naval Space Command). Το προσωπικό είναι περίπου 300 άτομα σε αυτήν την υπηρεσία.

Το Solar Warden λέγεται ότι κατασκευάζεται από εργολάβους των αεροδιαστημικών Black Projects των ΗΠΑ, αλλά με κάποιες συνεισφορές σε εξαρτήματα και συστήματα από τον Καναδά, την Αγγλία, Ιταλία, Αυστρία, Ρωσία και Αυστραλία. Επίσης λέγεται ότι το πρόγραμμα τεστάρεται και λειτουργεί από μυστικές σταρτιωτικές βάσεις όπως η περιοχή 51 στην Nevada στις ΗΠΑ.

Η Naval Space Command επίσημα ξεκίνησε τις επιχειρήσεις την 1η Οκτωβρίου του 1983. Ένας υποτιθέμενος πληροφοριοδότης περιέγραψε το Solar Warden ως: «Υπάρχουν από το 2005, οκτώ μητρικά σκάφη (το καθένα με μήκος δύο γηπέδων ποδοσφαίρου από άκρη σε άκρη) και 43 μικρά ανιχνευτικά σκάφη (προστατευτικά) που είναι διαστημικά αεροπλάνα».

Το Solar Warden σύμφωνα με τους προαναφερθέντες έχει ήδη εγκαταστήσει βάσεις στην Σελήνη και τον Άρη, και ασχολείται με την διαστημική εξερεύνηση.

Ένα μέρος τη ς αποστολής του Διαστημικού Στόλου είναι να προλαμβάνει χώρες ή τρομοκρατικές ομάδες από το να χρησιμοποιήσουν το διάστημα από το οποίο να διεξαγάγουν πόλεμο εναντίον άλλων χωρών ή στόχους μέσα στις χώρες.

Το δεύτερο μέρος της αποστολής του Διαστημικού Στόλου είναι να εμποδίσει την παγκόσμια ελίτ να χρησιμοποιήσει τα τροχιακά της οπλικά συστήματα (περιλαμβανομένων των όπλων κατευθυνόμενης ακτίνας, ώστε να κάνει να υπακούσει ή να επιτεθεί σε όποιον θέλει να τον κάνει να υπακούσει στην θέληση της.

Το τρίτο μέρος της αποστολής του Διαστημικού Στόλου είναι να προστατεύει την Γή από εχθρικούς εξωγήινους.

Περαιτέρω η αξιοπιστία της υπάρξεως του Solar Warden επιβεβαιώνεται από την δισέγγονη του Eisenhower στρατηγού και προέδρου της Αμερικής την Laura Eisenhower που μιλά για την αποικία στον Άρη και άλλα μυστικά προγράμματα της NASA.ΠΗΓΗ

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Ψάχνει η NASA για τον Nibiru;



Ψάχνει η NASA για τον Nibiru; 
Ένας πλανήτης τέσσερις φορές το μέγεθος της Γης μπορεί να βρίσκεται στα άκρα του ηλιακού μας συστήματος, πέρα ​​από τον Πλούτωνα,
σύμφωνα με νέα έρευνα. Πάρα πολύ μακρινός για να εντοπίσει εύκολα από τα συνήθη τηλεσκόπια. Ο αόρατος αυτός πλανήτης θα μπορούσε να τραβάει βαρυτικά τα μικρά παγωμένα αντικείμενα πέρα ​​από τον Ποσειδώνα, και αν αυτό ευσταθεί, μπορεί να  βοηθήσει στην εξήγηση του μυστηρίου στις περίεργες τροχιές αυτών των αντικειμένων.

Ο ισχυρισμός προέρχεται από τον Rodney Gomes, αστρονόμο στο Εθνικό Αστεροσκοπείο της Βραζιλίας στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Ο Gomes παρουσίασε πρόσφατα τα ολοκλήρωμενα υπολογιστικά του μοντέλα που υποδηλώνουν την ύπαρξη του μακρινού πλανήτη.

Σύμφωνα με το ntv.ru: Οι επιστήμονες της NASA ενδιαφέρονται για το μυστηριώδη πλανήτη Nibiru, ο οποίος, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες, στο εγγύς μέλλον θα μπορούσε να αλλάξει σημαντικά τη ζωή στη Γη.

Οι μυθικός πλανήτης Nibiru / Planet X ο οποίος, σύμφωνα με την παράδοση των αρχαίων Σουμερίων, περιστασιακά πλησιάζει τη Γη, προκάλεσε για άλλη μια φορά το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας.

Οι επιστήμονες της NASA, επιβεβαίωσαν επίσημα την ύπαρξη του Nibiru ήδη το 1983, και άρχισαν μια σοβαρή έρευνα με ένα ειδικό τηλεσκόπιο ελπίζοντας να εντοπίσουν το μυστηριώδες αντικείμενο στο χώρο και πάλι, γιατί θα μπορούσε να είναι σοβαρή απειλή για τη ζωή στον πλανήτη μας, σύμφωνα με το AN-Online

Κάποια άλλα στοιχεία: 
Η ανακάλυψη του πλανήτη Χ / Nibiru δημοσιεύθηκε στην Washington Post, The New York Times και των ΗΠΑ News το 1983.
Σύμφωνα με ορισμένους εμπειρογνώμονες, η βαρυτική δύναμη του Nibiru, ήταν υπεύθυνη για τον Μεγάλο Κατακλυσμό , την εξαφάνιση της Ατλαντίδας και συχνές πλημμύρες στον κόσμο, ενώ  άλλαξαν και τον άξονα κάποιων πλανητών του ηλιακού μας συστήματος.

Στις αρχές του περασμένου έτους, το πανεπιστήμιο του Cornell και Lorenzo Iorio αποκάλυψαν ότι η τροχιά της Σελήνης γύρω από τη Γη έχει υποστεί μια ριζική αλλαγή.

Η ύπαρξη του πλανήτη Nibiru αμφισβητείται τώρα από τη NASA. Ωστόσο, η παρατήρηση του Nibiru, το 2008, που έγινε με το Τηλεσκόπιο του Νότιου Πόλου, εξαφανίστηκε από αρχεία της. Με το Google Sky σε καθορισμένες συντεταγμένες είναι μια μαύρη επιφάνεια. Σύμφωνα με την Google: "Η μαύρη επιφάνεια προκαλείται από ένα σφάλμα στο πρόγραμμα του υπολογιστή."
Στις 29 Σεπτεμβρίου του 2011, σχεδόν κατά λάθος η NASA επιβεβαιώνει τον Nibiru / Planet X, στο συνέδριο του NEOWISE. Κατά τη διάρκεια αυτού του συνεδρίου η Amy Mainzer δεν είπε: «ο πλανήτης Χ δεν υπάρχει, λέει « ο πλανήτης Χ δεν έρχεται να μας πάρει »

Έτσι, πρέπει κανείς να ρωτήσει, ποιος είναι ο λόγος που η NASA ψάχνει πάλι για Nibiru / Planet X;

Περιέργως, πριν,λίγες μέρες επιστήμονες από τις ΗΠΑ είπαν ότι: Ο Nibiru θα μπορούσε να έχει δημιουργηθεί από εξωγήινους πολιτισμούς, για να παρακολουθεί τη Γη.

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΙΚΡΥΝΕ 200 ΜΕΤΡΑ..


Το   μέγεθος του φεγγαριού έχει μικρύνει και η συρρίκνωση της Σελήνης θα   συνεχιστεί. Την ανακοίνωση έκανε η NASA προκαλώντας έντονο ενδιαφέρον   αλλά και ανησυχία παγκοσμίως.Το φεγγάρι είναι ο σύμμαχος των..

ερωτευμένων   και ο σύντροφος των μοναχικών. Μέσα στο νυχτερινό ουρανό , ο φωτεινός   δίσκος της πανσελήνου χωράει όλους τους ρομαντικούς ρεμβασμούς.  Γι  αυτό  και η ανακοίνωση της NASA πως η

σελήνη συρρικνώνεται προκάλεσε έντονο  ενδιαφέρον  παγκοσμίως, αλλά και ανησυχία.Νέα μελέτη, βασισμένη σε  φωτογραφίες  δορυφόρου της NASA αποκαλύπτει ότι το φεγγάρι συρρικνώθηκε  στο πρόσφατο  γεωλογικό παρελθόν και ενδεχομένως να συνεχίζει να  μικραίνει μέχρι  σήμερα.

 Βαθιές ρωγμές στην  επιφάνεια του φεγγαριού, ρυτίδες όπως τις αποκαλούν  οι επιστήμονες,  αποδεικνύουν  ότι μετά την ψύξη του πυρήνα του, το  μέγεθός του μίκρυνε,  κατά 200 μέτρα, όπως υπολογίζουν.Για τους  αστρονόμους η ανακάλυψη είναι  συγκλονιστική διότι αποκαλύπτει πως η  Σελήνη δεν είναι ένα αδρανές  ουράνιο σώμα, όπως μέχρι τώρα πίστευαν.  «Σε γεωλογικούς όρους, το  φεγγάρι εξακολουθεί να είναι ενεργό», εξηγούν  οι αρμόδιοι επιστήμονες.

Η  αλλαγή είναι τόσο ανεπαίσθητη λόγω της  απόστασης, που δεν φαίνεται με  γυμνό μάτι. Kαι οι αστρονόμοι και οι  αστροφυσικοί μας καθησυχάζουν.  Πέρασαν 200 εκατομμύρια χρόνια για να  μικρύνει το φεγγάρι 200 μέτρα.  Είναι απίθανο, επιστημονικά, να  εξαφανιστεί, όσο τουλάχιστον υφίσταται  το ανθρώπινο είδος.

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Στρατός των ΗΠΑ χτίζει "Μυστηριώδες τεχνητό νησί" στον Ατλαντικό Ωκεανό (VIDEO-NASA)




Οι Ένοπλες Δυνάμεις των ΗΠΑ έχουν αυξήσει την έκταση ενός μυστηριώδους νησιού σε 460 εκτάρια.Από τις ΗΠΑ οι Corps of Engineers συνόψισαν τα πρώτα αποτελέσματα ενός μοναδικού έργου για την αποκατάσταση της γης και την εμβάθυνση του πυθμένα στο Chesapeake Bay. Χρήστες του Διαδικτύου παρακολούθησαν την πρόοδο των εργασιών και πιθανολογείται η παρουσία ορισμένων ύπουλων σχεδίων από την Αμερικανική κυβέρνηση.

Το Chesapeake Bay είναι  ένα μέρος του Ατλαντικού Ωκεανού στον κόλπο,και βρίσκεται μεταξύ των κρατών της Βιρτζίνια και του Μέριλαντ. Υπάρχουν πολυάριθμα μικρά νησιά στον κόλπο. Τα νησιά κατοικούνταν από τις φυλές των Ινδιάνων, και αργότερα κατακτήθηκαν από Ευρωπαίους αποίκους.Το συγκεκριμένο νησί ήταν ένα από αυτά.

Περίπου 100 χρόνια πριν, το νησί είχε μειωθεί σε μέγεθος όχι άνω των 10 εκταρίων. Ως αποτέλεσμα, αυτού το νέο έδαφος του νησιού χωρίστηκε σε τρία κομμάτια γης. Το υπόλοιπο νησί απλά είχε παρασυρθεί από τη θάλασσα. Περίπου 15 χρόνια πριν, οι αρχές των ΗΠΑ ενέκριναν τη χρηματοδότηση ενός μοναδικού έργου για την αποκατάσταση του νησιού Poplar.Το έργο ξεκίνησε το 1998,και προς το παρόν,το νησί έχει γίνει 460 εκτάρια.

Η καταγραφή video,από δορυφορικές εικόνες της NASA, ήταν σαν να έπεσε βόμβα στους Δυτικούς χρήστες του Διαδικτύου και προκάλεσε σκεπτικισμό και αντιδράσεις από πολλούς.Για παράδειγμα, η είδηση ​​για την αποκατάσταση του νησιού Poplar δημοσιεύθηκε στο gizmodo.com με πλαίσιο διφορούμενο,και τίτλο ότι ήταν ο στρατός των ΗΠΑ που είχε κατασκευάσει ένα νησί στα ανοικτά των ακτών των Ηνωμένων Πολιτειών. Στο πλαίσιο αυτό, οι άνθρωποι έγραψαν στα σχόλια για το άρθρο,ότι η ιστορία ήταν για κάποια μυστική στρατιωτική εγκατάσταση.

Δείτε το video με την ανάπλαση του νησιού μέσα από φωτογραφίες από δορυφόρο της Nasa.
Πως ήταν το 1997 και πως έχει γίνει μέχρι το 2011.Τώρα το τι είναι αυτό που φτιάχνουν και γιατί χαλάνε τόσα χρήματα για να το αναμορφώσουν δεν γνωρίζει κανείς.Ακόμα και τα ΜΜΕ δεν έχουν κάνει αναφορά για το θέμα.Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ έψαξε και βρήκε αυτές τις πληροφορίες μέσα από την αγγλική έκδοση της σελίδας της Pravda

ShareThis



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...