Staat er bij vlgs mij als je online inchecked! wij moesten in EHV ook 2 uur van te vorenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ook als je van tevoren al ingecheckt bent? Wow, das wel heel vroeg!
Jij bent de leukste thuis? Of lachen ze thuis niet meer om je grapjes en probeer je het maar op fok?quote:
quote:Mis uw vlucht niet!
Zorg dat u op tijd aanwezig bent op de luchthaven. Wij adviseren u om voor vakantiecharters en lijndiensten van Ryanair, Wizzair en Transavia twee uur van tevoren in te checken. Voor overige lijndiensten minimaal ��n uur.
De incheckbalies sluiten 40 minuten voor vertrek!
In de e-mail die ik van Ryan Air ontving staat:quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:24 schreef Rubsy het volgende:
[..]
Staat er bij vlgs mij als je online inchecked! wij moesten in EHV ook 2 uur van te voren
Nou zeg, sorry. Zoals ik al zei heb ik weinig ervaring met vliegen en ik keek bij de voorwaarden van Ryan Air. Goed idee om op de site van Ehv Airport te kijkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:24 schreef hamkaastosti het volgende:
je hebt toch internet of niet?
http://www.eindhovenairport.nl/content/inchecken
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jij bent de leukste thuis? Of lachen ze thuis niet meer om je grapjes en probeer je het maar op fok?
Kijk, dat is goeie infoquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:32 schreef Salatrel het volgende:
als je via internet incheckt en alleen handbagage meeneemt kun je gelijk door de douane en naar de security check. dan is 2 uur nog niet eens nodig als je vanaf schiphol vliegt. zou gewoon een uurtje voordat vlucht vertrekt om het vliegveld zijn
Nope, mijn zusje woont praktisch om de hoekquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:35 schreef florisje het volgende:
als je met de trein gaat, het is nog een flinke busrit vanaf eindhoven cs. iets van 20 minuten ofzo.
een van de redenen waarom ik tegenwoordig liever een paar 10tjes extra betaal en vanaf schiphol vlieg...
Ach, dat is een probleemquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:35 schreef florisje het volgende:
als je met de trein gaat, het is nog een flinke busrit vanaf eindhoven cs. iets van 20 minuten ofzo.
een van de redenen waarom ik tegenwoordig liever een paar 10tjes extra betaal en vanaf schiphol vlieg...
Hmm, dan denk ik dat half 7 zeker niet te laat zal zijn. Dan hebben we ruim een uur om te boarden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vloog met WizzAir vanaf Eindhoven naar Praag, 12 uur ging vliegtuig ik was er half 10 ofzo, maar uiteindelijk heb ik dik een uur lopen duimen draaien daar.
En dat terwijl Eindhoven Airport stelt dat de gates 40 minuten voor vertrek sluitenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
In de e-mail die ik van Ryan Air ontving staat:
"You should be at the boarding gate at least 30 minutes prior to scheduled departure"
Meer over tijd staat er eigenlijk niet bij
Is niet zo. Ze gaan pas 40 minuten voor vertrek open ofzo, althans bij mij. Vertrek 11:55, gate ging open 11:10.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En dat terwijl Eindhoven Airport stelt dat de gates 40 minuten voor vertrek sluiten
Volgens mij gaat dat over inchecken, niet over boarden. Als ik het zo snel lees.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En dat terwijl Eindhoven Airport stelt dat de gates 40 minuten voor vertrek sluiten
Okee, het is dus het laatste. Geen koffers, alleen handbagagequote:Op maandag 16 augustus 2010 18:41 schreef hamkaastosti het volgende:
nee dat gaat over dat je 30 minuten voor het vertrek van het vliegtuig bij de gate moet zijn om het vliegtuig te boarden. Heb je thuis al ingechecked maar wil je een koffer afgeven dan hebben ze nog graag dat je 2 uur van te voren je koffer afgeeft zodat ze flink wat tijd hebben om dat ding in het ruim te krijgen. Heb je alleen handbagage en heb je thuis al ingechecked dan zou ik gewoon dat half uur plus wat extra tijd nemen om door de douane te komen en je handbagage te laten controleren
Volgens een paar posts boven je 20 minuten met de bus.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:49 schreef MagicIsland1 het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt van eindhoven centraal naar eindhoven airport?
Precies 19 minuten met buslijn 401quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:49 schreef MagicIsland1 het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt van eindhoven centraal naar eindhoven airport?
File zal ik niet hebben, want ik kom uit Eindhoven (Achtse Barrier) dus ik ben er echt zo. En tuurlijk, als ik er 2 uur van tevoren zou moeten zijn dan ben ik er. Maar half 6 of half 7 's ochtends maakt qua tijdstip voor mij wel meer verschil dan wanneer ik in de middag zou vliegenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Nja, 2 uur van te voren is toch prima te doen? Je hebt wat speling (handig met files/vertragingen) en op het vliegveld kun je nog wat eten oid.
nou om nou om 5:50 al op het vliegveld te zijn als dat niet noodzakelijk is is een beetje overdrevenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Nja, 2 uur van te voren is toch prima te doen? Je hebt wat speling (handig met files/vertragingen) en op het vliegveld kun je nog wat eten oid.
Iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou om nou om 5:50 al op het vliegveld te zijn als dat niet noodzakelijk is is een beetje overdreven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |