Blogger

Delete comment from: ange-ta

Λακων said...

Αχ συγχώρα με αντζέτα αλλά θα καταχραστώ τη φιλοξενία σου.
Ενδεχομένως να κάνω και λάθος αλλά με τις μέχρι τώρα συνθήκες μου φαίνεται πολύ δύσκολη η επιστροφή της αριστεράς σε πρωταγωνιστικό ρόλο, τουλάχιστον με την μορφή που την ξέραμε. Αναφέρομαι βέβαια σε παγκόσμιο επίπεδο.Συζητώντας με ξένους απο πολλά διαφορετικά κράτη, η αριστερά και ειδικότερα ο κομμουνισμός θεωρείται μίασμα και κάτι ανάλογο του ναζισμού!!!
Η μεγαλύτερη έκπληξη με βρήκε όταν Αμερικανίδα με ενημέρωσε για αριστερά-ακτιβιστικά-αντιπολεμικά κινήματα στην Αμερική τα οποία όμως δεν προβάλλονται απο το fox news και το cnn και είναι μάλλον άγνωστα σε εμάς!!
Αυτό που κρατώ πάντως είναι η υποταγή του "εγώ στο εμείς" το οποίο το έκανες και πράξη με τον εθελοντισμό. Μέχρι λοιπόν να αλλάξει το σύστημα θα πρέπει να δρούμε ανάλογα. Όλο και κάτι θετικό θα προκύψει!

Oct 12, 2007, 6:30:00 AM


Posted to Το Γερμανικό Φθινόπωρο. Με την ευκαιρία του θανάτου του Helmut Schmidt

Google apps
Main menu