Delete comment from: ange-ta
το ποστ γράφτηκε το 2007 ένα χρόνο μετά ange-ta δεν πιστεύεις ότι έχουμε μπροστά μας νέους αγώνες; εγώ τουλάχιστον το βλέπω το μέλλον θετικά.
May 3, 2008, 5:00:00 PM
Posted to Το Γερμανικό Φθινόπωρο. Με την ευκαιρία του θανάτου του Helmut Schmidt

