Impressum

Sonntag, 3. Mai 2020

Egypte

Meine Postkarte zum Thema "Egyptian" bei SPA.

5 Kommentare:

Anne (cornucopia) hat gesagt…

Great stamps and colors in this. Thank you for joining SPA this week.

abby j hat gesagt…

Love your entry, Sabine. The soft colors are very effective!

indybev hat gesagt…

What a great postcard!

Cindy McMath hat gesagt…

A wonderful card Sabine - the colours really suit the theme.

Deann hat gesagt…

Beautiful work.