Impressum

Sonntag, 26. Februar 2017

Butterflies

Meine Postkarte zum Thema "Butterflies" bei SPA.

10 Kommentare:

Rika hat gesagt…

Gefällt mir sehr gut!

michele hat gesagt…

quite beautiful. xo

Rosie hat gesagt…

Eine sehr schöne Postkarte ist das geworden, Sabine

Mandy Chilvers hat gesagt…

so glad you got time to join us this week Sabine. wonderful card

Anne (cornucopia) hat gesagt…

This is beautiful.

Annie hat gesagt…

The butterflies are beauties and the background is gorgeous. The contrast between the two is so nice. They compliment. This is a beautiful postcard.

Deann hat gesagt…

Very lovely work.

peggy gatto hat gesagt…

Very lovely card, just fresh!!!

Cindy McMath hat gesagt…

Lovely use of colour and images.

Kay Wallace hat gesagt…

Your choice of turquoise has made your butterflies regal! Love this.