
Ανοιχτό ερώτημα προς τη Δημοτική και Κοινοτική Αρχή για την Εκδήλωση Μνήμης στο Στείρι.
Με αφορμή την αυριανή Εκδήλωση Μνήμης για το κάψιμο του Οσίου Λουκά και του Στειρίου (25 Ιουνίου 1944), οι κάτοικοι του χωριού μας βρίσκονται για ακόμη μία φορά μπροστά στο ίδιο ερώτημα:
Ποιος καλύπτει τελικά το κόστος της εκδήλωσης;







