Posts tonen met het label moestuin. Alle posts tonen
Posts tonen met het label moestuin. Alle posts tonen

vrijdag 17 juni 2022

Heerlijk aardbeien jam uit eigen tuin


Een van de voordelen van een eigen moestuin...

is zelf aardbeien jam maken.



En dan je eigen labels maken voor op de potjes





Mmmmm lekker aardbeien


Mariëtte van Leeuwen - DT Magenta

*****

Produits Magenta utilisés:
Magenta products used: