Followers

vrijdag 26 september 2014

Enjoy every moment


Een kaart gemaakt voor de Art Journey Challenge  - little squares
Aangezien ik op dit moment nog steeds in de ban ben van bister, heb ik ook deze kaart daarmee gemaakt.
Op een acrylblok een kleine hoeveelheid gele bister gestrooid, met de minimister besproeid en daarmee op de kaart gestempeld. Dit nog 3x herhaald.
Goed laten drogen en daarna met de bloemen eroverheen gestempeld.
Opnieuw een heel klein beetje bister aangemaakt en er een kwastje doorheen gehaald.
Met het penseeltje een beetje tikken op je vingers boven de kaart, daardoor krijg je de spetters.
Groetjes van Gery