Followers

vrijdag 25 april 2014

Alcohol inkten

Zo, ik ben weer terug van mijn paasreces :-))
Heb gewoon ff lekker een weekje niet geblogged, weinig Pinterest, weinig FB, maar wel lekker gespeeld met mijn nieuwe kleurtjes alcohol inkt, die ik aanschafte op het event.
Ook heb ik voor het eerst yupo gebruikt (tof spul!).






De eerste tag ging goed, daar ben ik dan ook tevreden over.
Bij de tweede tag ging alles mis wat er maar mis kan gaan.
Mijn stempel gleed uit op het gladde yupo papier, kon het niet echt wegpoetsen, omdat ik Stazon gebruikte, toen wilde ik wat blending solution proberen en viel het flesje uit mn handen, gauw gepoetst met een doekje, maar toen was natuurlijk bijna alle kleur verdwenen aan de bovenkant ggrrrmmmpppfff.
Toch opnieuw de fairy note gestempeld en daarbij drukte ik het stempel niet goed genoeg aan (ja, kom, weer uitglijden zeker!).
De afdruk dus her en der moeten bijtekenen. Rondom nog wat andere stempels van het sheetje gezet (oude van Paper Artsy).
Op een wattenstaafje wat alc.inkt aangebracht en rondom de note op die manier weer ingekleurd, ook wat extra stipjes langs de linkerkant gezet. Nog even de tekst spread your wings stempelen en dan stoppen.
Niet dus: ik bewoog mijn stempel! Weer poetsen en weer proberen te herstellen.
Nou, na een lang verhaal is dit dus wat het is, niet meer en niet minder.

Ook leerde ik nog een les.
Yupo moet je niet willen heat embossen!!!  Het krulde me alle kanten uit.
Ik wilde de vlinders namelijk inkleuren en dacht zo het uitlopen tegen te gaan.
Misschien iemand met andere ervaringen waar ik wat van kan leren???

Moet wel lachen om mijn verhaal hoor, want ik heb me eigenlijk prima vermaakt.
De rest van de achtergronden ben ik nog mee bezig, dus die zien jullie te zijner tijd wel.