Ten eerste wil ik graag mijn nieuwe volgers een warm welkom heten.
Het is gewoon ontzettend leuk, dat er mensen zijn die willen zien wat ik maak en blijf dat ook bijzonder vinden.
Ook wil ik bij deze graag iedereen eens bedanken, die een reactie achterlaat.
Het is altijd spannend, als je iets nieuws hebt gepost, wat mensen ervan zullen vinden en als je dan ook nog enthousiaste reacties krijgt, wordt je daar toch wel heel blij van. Het kersje op de taart, zeg maar.
Dit is een kaart van een hele andere orde, dan de voorgaande.
Op 8 april jl. liet ik jullie verschillende ondergronden zien, die ik maakte.
Dit is er één gemaakt met de brayer. Ik vind dat overigens heerlijk om te doen.
Gestempeld met de Lavinia Art Stamps (het elfje op de tak kocht ik op het ArtSpecially Event vorige week). Alleen de boom rechts is van Stampscapes (Oak Branch).
De vleugels en bloemen iets aangezet met distress markers en iridescent medium en rond de libelles stickels.
Sommigen van jullie zal dit werk totaal niet aanspreken en die moeten het dan ook maar gauw overslaan, maar ik vind zelf deze uitstapjes erg leuk om te maken.
Wens jullie allemaal nog een leuke zondag en een mooie week toe.
Groetjes van Gery