Hierbij een kaart, die ik maakte met de Splash Ink achtergrond (kijk maar even bij mijn vorige post!).
De engel in het midden was een kadootje bij de materialen, die ik kocht bij Art Journey op het ASE.
De ogen onderaan komen van een nieuwe sheet van Art Journey - Eyes .
Voor de rest van de stempels keek ik op mijn hobbykamer in het rond en pakte ik erbij, wat ik passend vond.
Door een waterbrush te vullen met chloor "schilderde" ik op sommige plaatsen over de engel, daarna gelijk even poetsen met een stukje tissue en de inkt lost op, hierdoor krijg je dan dat verweerde uiterlijk op de kaart.
Hier en daar nog met de chloor iets kleur weggepoetst en dat was het.
De inkt reageert ook op water en op de blendingsolution, dus daar ga ik ook nog mee aan het uitproberen.
Groetjes en een fijne dag (ook ik ga weer aan het werk, lol!).
Gery