Bij deze mijn tweede mapje met fotootjes.
Hier ook weer allerlei verschillende werkjes uit de afgelopen tijd.
Zoals je ziet is dit lekker doelloos gefröbel en gedoodle.
Het vrouwenstempeltje deze keer ingekleurd en niet gedoodled.
Het derde rijtje met tags maakte ik met theelabeltjes, waarvan ik er een heleboel kreeg van mijn dochter.
De rest spreekt wel weer voor zich, denk ik.
Het is altijd fijn om van die kadolabels op voorraad te hebben voor onverwachte momenten.
Wens jullie allemaal een heerlijke zonnige zondag.
Lieve groeten van Gery