Followers

zondag 23 februari 2014

Van alles en nog wat!

Hoi lieve mensen,
Ga mn fotomapje even legen, door jullie verschillende werkjes te laten zien, die ik wel heb gemaakt, maar toen de moed niet op kon brengen om ze op mn blog te zetten met een bijpassend verhaal.
Gewoon lekker kijken dus, het zijn simpele werkjes gemaakt in een tijd van weinig tot geen inspiratie door moeilijke omstandigheden.
Een tijd, dat je doelloos achter je bureautje kunt zitten en er gewoon niets leuks van binnenuit schijnt te komen. Naderhand ook geen voldaan gevoel hebben, denk dat velen van jullie zo'n periode wel herkennen.










Als ik er nu op terugkijk, vind ik het allemaal eigenlijk wel grappig uitzien.
Zo, mijn mapje kan ik, volgens mij, nu afsluiten.
Heb nog een keer nog zo'n mapje!
Groetjes Gery