Deze MOEST ik vanmorgen nog maken, ondanks dat ik nog 1001 dingen hoog op een prioriteitenlijst had staan en dus helemaal niet mocht stempelen van mezelf!!!
Hij bleef maar in mn hoofd zitten en ik werd er gewoon onrustig van en een soort van zenuwachtig.
Herkennen jullie dit???
Nu het kaartje gemaakt is, is het een stuk rustiger in mijn hoofd en kan ik weer gewoon alles doen in een normaal tempo :-))
Voor de Challenge van Art Journey
De grote tekst (Umbrella Girl) en Come fly with me (Silhouette)gestempeld met Stazon - Dove Grey en daarna de vleugel (Steampunk 2) 1x gestempeld - gemaskerd en de vleugel nog een keer gestempeld met Versafine.
Ingekleurd met mijn aquarelpotloden van Faber Castell.
Het is geworden wat ik in mijn hoofd had, dus ik ben tevreden.
Hoop, dat jullie hem ook mooi vinden.
Tevens is dit echt de laatste kaart voor de challenge, hoewel ik nog wel een tijdje door zou kunnen gaan.
Kennelijk ligt dit me erg goed en dat is ook leuk om te ontdekken.
Onderstaande kaart had ik vorige week ook nog gemaakt, maar durfde niet nòg meer in te sturen (ha, ha), dus is hij voor jullie als volgers van mijn blog, omdat jullie zo ontzettend vaak leuke en lieve kommentaren geven.
Ik houd van jullie, dat is nu toch wel duidelijk ;-))
Groetjes Gery
Followers
maandag 17 februari 2014
Hartjesstempel
Nog één in het kader van 75% wit voor de 42ste Art Journey Challenge.
Met het hartje van de Silhouette sheet dit randje gemaakt.
Iedere rand eerst gemaskerd en daarna gestempeld.
Grote afdrukken met de bovenkant en de kleinere verschillend afgedrukt met de onderkant van het hart.
Voordat ik hem ga versturen, plak ik in het midden nog een grote bloem o.i.d., denk ik.
PS: heb de foto wat scheef genomen zie ik nu, maar ik garandeer je dat de randjes recht op de kaart staan, hoor! :-))
De kaart is niet echt heel bijzonder geworden, maar ik wilde hem toch laten zien.
Groetjes en een fijne dag verder.
Gery
Abonneren op:
Posts (Atom)