Deze kaart lag al geruime tijd klaar om verstuurd te worden, zomaar.... voor iemand.
Dat ga ik er, denk ik, ook nog maar op stempelen
Het is een techniek, die ik zag bij Paula Whittaker, Just for one day heet haar blog.
Heb het een beetje aangepast aan de materialen, die ik zelf had.
Met markeerstift maak je de grondkleur, beetje opschuren, beetje donkerder kleur langs de zijkanten,
weer beetje schuren en een beetje markeerstift enz. totdat je tevreden bent over het resultaat.
Het stempel 2x afgedrukt zonder het opnieuw te be-inkten.
Als laatste handeling ben ik gaan vegen, over het hele kaartje, met het inktkussen van Brilliance Gold.
Er ligt dus nu een glanzend goudlaagje over het geheel (moeilijk te vangen met de camera).
Ook de enveloppe even bestempeld, maakt zo'n leuk geheel.
Hieronder nog een close-up van het "goudlaagje".
Gemat op zwart papier en opgeplakt op een witte kaart, waar ik vantevoren een kantje op had gemaakt.
Dit is zo'n kaart, waar ik zelf van durf te zeggen, dat ik tevreden ben over het resultaat.
Hoop, dat ik jullie ook een plezier doe om hem te laten zien.
Groetjes en een fijn weekend.
Gery