Ook deze kaart is voor de 42ste challenge van Art Journey,
Eerst de hoek gesponsd met Memento zacht roze en daarna het meisje erop gestempeld in een iets donkerder tint. Klein beetje ingekleurd en bewerkt.
Toen nog een tekst erbij gezet.
Weet niet echt hoe vaak je mee mag doen, anders moeten ze mijn naam er maar 1x bij doen, maar als je eenmaal bezig bent, is het een uitdaging om iedere keer iets anders te verzinnen.
Eigenlijk wel een beetje verslavend en er zijn toch mooie kaarten gemaakt met deze opdracht.
Als je tijd hebt moet je echt even kijken. Klik maar op de link en je komt er vanzelf.
Zo, mijn plaatkoek is klaar, dus mijn verjaardag kan beginnen. Ga eerst nog ff slapen (0.12 u).
Oh, nee, moet nog even wachten, mijn 2 cakes staan nog in de oven.
Dat wordt weer een latertje (zoals gewoonlijk, hi, hi).
Groetjes van Gery