Followers

maandag 10 februari 2014

Zomaar....




De eerste twee gesponsd met Distress Inkts en daarna gestempeld.

De laatste met Brilliance inkpad en met de brayer bewerkt.
Op de laatste foto zie je de weerkaatsing van de flitser in de glimmertjes v d Brilliance Ink iets beter.
Niet helemaal perfect en strak, maar wilde hem toch laten zien.
Groetjes en tot ziens.
Gery