Followers

maandag 9 september 2013

Drie vrolijke meisjes

Heb in het weekend een beetje gespeeld en dat wilde ik jullie even laten zien.
Was gewoon leuk en ontspannen om te doen.
Eerste tag weinig extra en zo oplopend naar meer en meest!
Ook nog de close-ups hierbij van deze drieling.
 Hoop, dat jullie ze ook leuk vinden.
Ik ga ze mee ga laten doen in de Creavil Challenge - Zentangle.
Wens jullie allemaal een fijne week.
Groetjes van Gery