Natuurlijk is niet alleen het stempelen hiervan moeilijk, maar ook het inkleuren is echt een kunst apart.
Onze kleinzoon is 2 jaar geworden en ik vond het tijd om voor hem aan de slag te gaan hiermee.
Het is in ieder geval een vrolijke kaart geworden, die uiteraard voor verbetering vatbaar is.
En, last but not least, het was leuk om te doen.
Wens jullie allemaal nog veel zonnige dagen toe.
Groetjes van Gery