Klinkt gek hé, zo'n aanhef en nee, ik ben ook niet zelf opzoek :-))
Een tijdje geleden maakte ik deze kaart.
Het gedicht stond in een oude Flow (geprint op vellum) en tijdens het opruimen, kwam ik het tegen.
Ik sneed het gedicht uit en zette het met washitape vast op een gewone witte kaart.
Mirjam Brandenburg schrijft gedichten in opdracht voor verjaardagen, jubilea of gewoon zomaar en zij schreef dit gedicht - www.gedichtenwinkel.nl.
Vond het natuurlijk jammer om weg te doen en maakte er deze kaart mee en stopte de kaart na verloop van tijd in een doosje.
Nu had ik de kaart weer in handen en bedacht me, dat ik hem wel weg kon geven i.v.m. Valentijnsdag.
Mijn eigen man is niet zo van de gedichten en romantiek :-((, maar misschien komt de kaart bij één van jullie wel tot zijn recht???
Als je hem dus zelf graag aan je partner wilt versturen, reageer dan op dit bericht en ik stuur hem naar je toe in een bruine ondoorzichtige envelop.
Als er meer gegadigden zijn, trek ik gewoon een naam, okay?
Het is allemaal wel een beetje kort dag, dat weet ik, dus reageer zo snel mogelijk (uiterlijk zondag), dan doe ik hem nog op de bus.
Ben benieuwd naar jullie reacties!!!
Lieve groeten van mij.