Followers

maandag 21 mei 2012

Circle of life

Hoi lieve allemaal,
Ben even uit de lucht geweest.
We hadden de laatste 2 weken familie uit Canada op bezoek en dan ga je dan toch leuke dingen met ze doen.
Het leukste is wel, dat je zelf Nederland ook herontdekt en weer met een frisse blik naar ons mooie Nederland gaat kijken.

Bij deze dan de Zentangle uitdaging voor de Art Journey Challenge.
Heb ook nog 2 foto's genomen tijdens het maken, dus bij deze het ontstaan van de Circle of Life.



Van klein meisje naar een volwassen vrouw in één Zentangle cirkel.
Ik heb de plate Inchies hiervoor gebruikt en een zwarte fineliner van 0,5 mm.
Ben heel benieuwd wat jullie weer van deze uitvoering vinden.
Ik was blij verrast, dat er zoveel mensen positief hadden gereageerd op mijn probeersels!!!
Deze kaart durf ik nu dus met een gerust hart te laten zien.

Vanaf nu zal ik weer heel regelmatig alle blogs van mijn volgers gaan bezoeken, zoals jullie dat van
mij gewend zijn.

Heel veel lieve groeten voor jullie allemaal.
Gery