Followers

maandag 31 oktober 2011

Nog meer fairytales.

Heb het even nodig om te geloven in fairy's en al wat dies meer zij, want mijn hondje is behoorlijk ziek.
Ik denk, dat ze aan haar laatste stukje leven bij mij is toegekomen.
Ja, en de tranen biggelen alweer over mijn wangen. Je verstand weet het wel, maar dat gevoel.....
Met de dierenarts samen besloten om deze week nog te kijken met het gebruik van medicijnen, maar daarna.... Dus, laat die wonderen maar geschieden door alle fairy's om ons heen.

Hierbij de kaarten met de brayer, die ik zaterdag nog niet helemaal klaar had.




En natuurlijk enveloppen.
Groetjes van Gery