Followers

zondag 30 oktober 2011

Een sprookjeswereld.

Zo, heb weer een nieuwe brayer gekocht bij het Scrapbookdepot en ben hem maar gelijk even gaan uitproberen! De zachte brayer is erg kwetsbaar, dit merkte ik, omdat hij maar net ergens tegenaan heeft gelegen en toch een deuk heeft opgelopen. Jammer hoor, want dan krijg je gelijk geen egale afdruk meer op je papier.
De feetjesstempels zijn gekocht bij Lavinia in Engeland. Het kasteel is van Paper Artsy.
Soms is het leuk om in een andere wereld te vertoeven en om die sfeer te proberen te benaderen.
Bij het sfeertje horen voor mij ook wat glittertjes.


 Zo ziet de binnenzijde eruit.


En dit is de achterzijde en natuurlijk de bijpassende envelop (hebben de mensen van TNT ook nog eens iets anders in hun handen dan alleen witte enveloppen).
 
Heb nog meerdere kaarten hiermee gemaakt, die volgen nog.
Fijn weekend verder (lekker uurtje langer slapen).
Groetjes van Gery