Zo, na zo'n anderhalve week griep is dit het resultaat.
Ik had nog een distress achtergrondje liggen en ben daarmee aan het werk gegaan.
Met een hoofd als een wattenbol, moet ik zeggen, dat dat in eerste instantie niet echt wilde lukken.
Naderhand groeide er toch iets onder mijn handen en dit is het resultaat.
Een beetje met mn vingers de gouden Brilliance over de kaart gesmeerd om het wat ouder te laten lijken.
Natuurlijk ook weer een labeltje gemaakt van de restjes, die ik had afgesneden.
En zo zien ze er dan samen uit!
Groetjes en een fijne dag verder.
Gery