Kwam nog wat velletjes tegen, die ik al had gedistressed.
Lekker opruimen dus en dan ook nog wat maken, wat wil een mens nog meer.
Het kerstboompje is van Penny Black en voor de maan heb ik gewoon een cirkeltje uit dun papier gehaald en over de opening ben ik met een wit stempelkussentje gegaan. Voor de blauwe achtergrond had ik nog een stukje scrappapier liggen en heb hetzelfde geprobeerd als met de vorige kaarten en zie hier het resultaat.
Zo, dit was het dan weer voor vandaag.
Groetjes van Gery