Bij deze wens ik iedereen veel uurtjes gevuld met warmte, liefde, vriendschap, gezondheid en geluk voor deze Kerstdagen en voor het komende nieuwe jaar 2012.
Kijk naar de wereld door de ogen van een kind en alles wordt plotseling veel mooier en interessanter en vergeet vooral niet te genieten van de fijne dingen, die op je pad komen.
Followers
maandag 26 december 2011
vrijdag 16 december 2011
Een kerstster.
Ben afgelopen week heerlijk bezig geweest met wat oudere stempels van Impression Obsession, die ik toendertijd op de Kreadoe heb gekocht bij de Posthumuswinkel.
Ik gebruik ze nog erg vaak, want ze zijn nog steeds mooi.
Ben ook nog steeds weg van alles wat de ontwerpster Leigh Hannan maakt voor IO.
Nu de kaart: stempelen, embossen, knippen en plakken. Het zit er allemaal in.
Op een crémekleurige kaart het Cover-a-card stempel - Snowflakes gebruikt en bestrooid met ivory embossingpoeder en verhit met de tool.
Op vellum 1x de starflower en 3x de flower gestempeld en ook weer ivory embossingpoeder erop en verhit.
De bloemen uitgeknipt en daarbij steeds iets meer weggelaten en op elkaar geplakt en op de kaart vastgeplakt.
In het midden een Swarovski steentje en de tekst erop gemaakt.
Afgewerkt met wat bruine Brilliance inkt.
En toen was'ie klaar.
Groetjes Gery
Ik gebruik ze nog erg vaak, want ze zijn nog steeds mooi.
Ben ook nog steeds weg van alles wat de ontwerpster Leigh Hannan maakt voor IO.
Nu de kaart: stempelen, embossen, knippen en plakken. Het zit er allemaal in.
Op een crémekleurige kaart het Cover-a-card stempel - Snowflakes gebruikt en bestrooid met ivory embossingpoeder en verhit met de tool.
Op vellum 1x de starflower en 3x de flower gestempeld en ook weer ivory embossingpoeder erop en verhit.
De bloemen uitgeknipt en daarbij steeds iets meer weggelaten en op elkaar geplakt en op de kaart vastgeplakt.
In het midden een Swarovski steentje en de tekst erop gemaakt.
Afgewerkt met wat bruine Brilliance inkt.
En toen was'ie klaar.
Groetjes Gery
maandag 12 december 2011
Beloofd is beloofd.
Nou, eindelijk is'ie wel klaar.
Was net alsof het niet wilde lukken. Soms heb je zo'n ontevreden gevoel.
Je mist iets, maar je weet ook niet goed wat en dan wordt het gauw teveel wat je doet.
Volgens mij is de kaart nu wel klaar.
Ben gisteravond aan een nieuw ovaal begonnen. Lukte ook niet echt.
Ik lach er maar om. Nieuwe dag met nieuwe kansen. Ik ga maar even iets anders doen.
Groetjes Gery
Was net alsof het niet wilde lukken. Soms heb je zo'n ontevreden gevoel.
Je mist iets, maar je weet ook niet goed wat en dan wordt het gauw teveel wat je doet.
Volgens mij is de kaart nu wel klaar.
Ben gisteravond aan een nieuw ovaal begonnen. Lukte ook niet echt.
Ik lach er maar om. Nieuwe dag met nieuwe kansen. Ik ga maar even iets anders doen.
Groetjes Gery
dinsdag 6 december 2011
Kerstkaarten!!
Ieder jaar weer leuk om te doen en ieder jaar toch ook weer stressen!
Zo'n 60 kaarten (of meer) verstuur ik, zaak dus, dat er ook wat snellere kaarten gemaakt worden,
maar die toch ook leuk om te maken moeten zijn.
Zag op het blog van Hillie (dt member v. Art Journey scrapgirl-hillie.blogspot.com) een heel goed idee en heb daar mijn eigen draai zoveel mogelijk aan gegeven. Heb het haar wel even gevraagd hoor!
Afgelopen week mn distressinkt gepakt, minimister, glimmermist, chloor en last but not least: stempels.
Zie hier het resultaat.
Nu nog 3 kaarten met dezelfde stempels en toch alledrie weer anders, volgens mij.
Dit zijn er vast weer 6.
Ben nu bezig met ovalen, maar dat lukte in eerste instantie nog niet zo goed.
Zal ik de volgende keer laten zien.
Lieve groeten van Gery
Zo'n 60 kaarten (of meer) verstuur ik, zaak dus, dat er ook wat snellere kaarten gemaakt worden,
maar die toch ook leuk om te maken moeten zijn.
Zag op het blog van Hillie (dt member v. Art Journey scrapgirl-hillie.blogspot.com) een heel goed idee en heb daar mijn eigen draai zoveel mogelijk aan gegeven. Heb het haar wel even gevraagd hoor!
Afgelopen week mn distressinkt gepakt, minimister, glimmermist, chloor en last but not least: stempels.
Zie hier het resultaat.
de dennetak toch nog een reactie aan met de chloor, terwijl de chloor helemaal droog was.
Foutje? Ik vind het wel leuk.
Dit zijn er vast weer 6.
Ben nu bezig met ovalen, maar dat lukte in eerste instantie nog niet zo goed.
Zal ik de volgende keer laten zien.
Lieve groeten van Gery
Lieve volgers,
Bij deze wil ik jullie laten weten, dat ik het ontzettend, geweldig, fantastisch, super, te gek en leuk vind, dat jullie volger van mijn blog zijn geworden. Het is zo leuk om reacties en feedback te ontvangen van andere mensen. Eerder voelde ik me zo'n éénling in mijn hobby, nu voelt het alsof ik er een heleboel vrienden bij heb gekregen, die lekker dezelfde interesse hebben als ik. Ik hoop, dat ik jullie nog lang kan blijven boeien.
Dank jullie wel.
Lieve groeten van Gery
Dank jullie wel.
Lieve groeten van Gery
zaterdag 3 december 2011
Nieuwe tag
Weet niet of het goed genoeg is, maar ik ga een keertje meedoen met een challenge en wel die van Art Journey.
Deze tag ga ik insturen met als thema: winter.
Reacties hierop hoor ik supergraag.
Groetjes Gery
Deze tag ga ik insturen met als thema: winter.
Reacties hierop hoor ik supergraag.
Groetjes Gery
dinsdag 29 november 2011
De Kerstman
Zo, het heeft eventjes geduurd, maar hier ben ik dan weer.
En ja, met wéér een Kerstkaart.
Toen ik ging opschrijven, hoe ik hem had gemaakt, werd dat toch wel een heel verhaal, want er zijn veel verschillende handelingen verricht.
Eerst maar de foto van de kaart en dan de beschrijving (die kun je ook lekker overslaan dus!).
Randen v e witte kaart bewerkt met paint dabber Juniper, daarna gesponst met Brilliance - Coffee Bean.
Scrappapier Basic Grey-Fruitcake bewerkt met geel-olijf en bruin v. Color Box. Ornament op papier extra aangezet met witte gelpen. Hier en daar sterretjes (Blonde Moments-Starry Night) gestempeld met witte en bruine Colorbox.
Tag bewerkt met zwarte paint dabber, laten drogen en daarna bestempeld met versamark en clear embossingpoeder, daarna een laagje Juniper eroverheen. Drogen en "oppoetsen" zodat de stempelondergrond weer zichtbaar wordt. Ook hierop weer de sterretjes gestempeld. Eroverheen gespetterd met alc.inkt mixatives-silver (weerkaatst nogal door flitser v. camera).. Randen weer bewerkt met bruin en snow cap dabber, daarna gemat op bruin papier ook bewerkt met snow cap.
Kerstman met zwarte emb.poeder gestempeld op wit papier. Gedistressed met Fired Brick en Pine Needles. Randen ruw gemaakt en weer sterretjes gestempeld met frost white v. color box, randen verder bewerkt met bruine brilliance en snow cap dabber.
Alles opgeplakt, claps v. K&Company erop en lintjes er omheen geknoopt.
Embellishment bewerkt met alc.inkt Stream en Cranberry, zodat de kleur ook weer beter bij de kaart past en bovenaan de tag geplakt en als laatste de tekst gestempeld.
En klaar was de kaart!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lieve groetjes van Gery
En ja, met wéér een Kerstkaart.
Toen ik ging opschrijven, hoe ik hem had gemaakt, werd dat toch wel een heel verhaal, want er zijn veel verschillende handelingen verricht.
Eerst maar de foto van de kaart en dan de beschrijving (die kun je ook lekker overslaan dus!).
Randen v e witte kaart bewerkt met paint dabber Juniper, daarna gesponst met Brilliance - Coffee Bean.
Scrappapier Basic Grey-Fruitcake bewerkt met geel-olijf en bruin v. Color Box. Ornament op papier extra aangezet met witte gelpen. Hier en daar sterretjes (Blonde Moments-Starry Night) gestempeld met witte en bruine Colorbox.
Tag bewerkt met zwarte paint dabber, laten drogen en daarna bestempeld met versamark en clear embossingpoeder, daarna een laagje Juniper eroverheen. Drogen en "oppoetsen" zodat de stempelondergrond weer zichtbaar wordt. Ook hierop weer de sterretjes gestempeld. Eroverheen gespetterd met alc.inkt mixatives-silver (weerkaatst nogal door flitser v. camera).. Randen weer bewerkt met bruin en snow cap dabber, daarna gemat op bruin papier ook bewerkt met snow cap.
Kerstman met zwarte emb.poeder gestempeld op wit papier. Gedistressed met Fired Brick en Pine Needles. Randen ruw gemaakt en weer sterretjes gestempeld met frost white v. color box, randen verder bewerkt met bruine brilliance en snow cap dabber.
Alles opgeplakt, claps v. K&Company erop en lintjes er omheen geknoopt.
Embellishment bewerkt met alc.inkt Stream en Cranberry, zodat de kleur ook weer beter bij de kaart past en bovenaan de tag geplakt en als laatste de tekst gestempeld.
En klaar was de kaart!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lieve groetjes van Gery
dinsdag 15 november 2011
Teykol
Weer eens een kaart gemaakt.
Marion van ARTSpecially vond het werken met teykol zo leuk.
Ik wist, dat ik nog ergens een A4 had liggen met teykol (bewerkt met distress) en wilde daar eens mee aan de slag gaan.
Gevonden! Passend plekje gezocht om het meisje te stempelen en daarna een vierkant uitgesneden.
Tekst erbij gestempeld, randen bewerkt Snow Cap Paint Dabber en hier en daar wat Gold Leafing Pen gebruikt. Koordje er omheen gedaan, Philosophy Tag bewerkt met druppeltje Color Box refill - Frost White en dit in de letters en cijfers gewreven met mijn vingers. Tag aan koordje geknoopt. 2x gemat op effen papier en 1x op gekleurd papier (ook weer langs randen zelfde stempel gebruikt als met teykol).
Stempels: Art Journey meisje en tekst / Stampinback swirl van een sheet
Distress inkt : shabby shutters en aged mahogany
Papier: Basic Grey - Fruitcake.
En trouw gebleven aan mijn voornemen om op te ruimen, want het waren allemaal spulletjes die ik al een tijdje had!
Groetjes Gery
Marion van ARTSpecially vond het werken met teykol zo leuk.
Ik wist, dat ik nog ergens een A4 had liggen met teykol (bewerkt met distress) en wilde daar eens mee aan de slag gaan.
Gevonden! Passend plekje gezocht om het meisje te stempelen en daarna een vierkant uitgesneden.
Tekst erbij gestempeld, randen bewerkt Snow Cap Paint Dabber en hier en daar wat Gold Leafing Pen gebruikt. Koordje er omheen gedaan, Philosophy Tag bewerkt met druppeltje Color Box refill - Frost White en dit in de letters en cijfers gewreven met mijn vingers. Tag aan koordje geknoopt. 2x gemat op effen papier en 1x op gekleurd papier (ook weer langs randen zelfde stempel gebruikt als met teykol).
Stempels: Art Journey meisje en tekst / Stampinback swirl van een sheet
Distress inkt : shabby shutters en aged mahogany
Papier: Basic Grey - Fruitcake.
En trouw gebleven aan mijn voornemen om op te ruimen, want het waren allemaal spulletjes die ik al een tijdje had!
Groetjes Gery
vrijdag 4 november 2011
Verdrietig
Op 1 november jl. heb ik mijn trouwe hondenvriendinnetje moeten laten inslapen.
15 jaar lang deelden wij lief en leed.
De zon schijnt, maar ik heb geen schaduw meer om me heen, want dat was zij.
Altijd samen, waar ik ging, ging zij.
15 jaar lang deelden wij lief en leed.
De zon schijnt, maar ik heb geen schaduw meer om me heen, want dat was zij.
Altijd samen, waar ik ging, ging zij.
Where ever you are
Where ever you go
A piece of my heart
goes with you.
Voor mij dus even radiostilte.
maandag 31 oktober 2011
Nog meer fairytales.
Heb het even nodig om te geloven in fairy's en al wat dies meer zij, want mijn hondje is behoorlijk ziek.
Ik denk, dat ze aan haar laatste stukje leven bij mij is toegekomen.
Ja, en de tranen biggelen alweer over mijn wangen. Je verstand weet het wel, maar dat gevoel.....
Met de dierenarts samen besloten om deze week nog te kijken met het gebruik van medicijnen, maar daarna.... Dus, laat die wonderen maar geschieden door alle fairy's om ons heen.
Hierbij de kaarten met de brayer, die ik zaterdag nog niet helemaal klaar had.
Ik denk, dat ze aan haar laatste stukje leven bij mij is toegekomen.
Ja, en de tranen biggelen alweer over mijn wangen. Je verstand weet het wel, maar dat gevoel.....
Met de dierenarts samen besloten om deze week nog te kijken met het gebruik van medicijnen, maar daarna.... Dus, laat die wonderen maar geschieden door alle fairy's om ons heen.
Hierbij de kaarten met de brayer, die ik zaterdag nog niet helemaal klaar had.
En natuurlijk enveloppen.
Groetjes van Gery
zondag 30 oktober 2011
Een sprookjeswereld.
Zo, heb weer een nieuwe brayer gekocht bij het Scrapbookdepot en ben hem maar gelijk even gaan uitproberen! De zachte brayer is erg kwetsbaar, dit merkte ik, omdat hij maar net ergens tegenaan heeft gelegen en toch een deuk heeft opgelopen. Jammer hoor, want dan krijg je gelijk geen egale afdruk meer op je papier.
De feetjesstempels zijn gekocht bij Lavinia in Engeland. Het kasteel is van Paper Artsy.
Soms is het leuk om in een andere wereld te vertoeven en om die sfeer te proberen te benaderen.
Bij het sfeertje horen voor mij ook wat glittertjes.
Zo ziet de binnenzijde eruit.
En dit is de achterzijde en natuurlijk de bijpassende envelop (hebben de mensen van TNT ook nog eens iets anders in hun handen dan alleen witte enveloppen).
Heb nog meerdere kaarten hiermee gemaakt, die volgen nog.
Fijn weekend verder (lekker uurtje langer slapen).
Groetjes van Gery
De feetjesstempels zijn gekocht bij Lavinia in Engeland. Het kasteel is van Paper Artsy.
Soms is het leuk om in een andere wereld te vertoeven en om die sfeer te proberen te benaderen.
Bij het sfeertje horen voor mij ook wat glittertjes.
Zo ziet de binnenzijde eruit.
En dit is de achterzijde en natuurlijk de bijpassende envelop (hebben de mensen van TNT ook nog eens iets anders in hun handen dan alleen witte enveloppen).
Heb nog meerdere kaarten hiermee gemaakt, die volgen nog.
Fijn weekend verder (lekker uurtje langer slapen).
Groetjes van Gery
woensdag 26 oktober 2011
Griepinspiratie!
Zo, na zo'n anderhalve week griep is dit het resultaat.
Ik had nog een distress achtergrondje liggen en ben daarmee aan het werk gegaan.
Met een hoofd als een wattenbol, moet ik zeggen, dat dat in eerste instantie niet echt wilde lukken.
Naderhand groeide er toch iets onder mijn handen en dit is het resultaat.
Een beetje met mn vingers de gouden Brilliance over de kaart gesmeerd om het wat ouder te laten lijken.
Natuurlijk ook weer een labeltje gemaakt van de restjes, die ik had afgesneden.
En zo zien ze er dan samen uit!
Groetjes en een fijne dag verder.
Gery
Ik had nog een distress achtergrondje liggen en ben daarmee aan het werk gegaan.
Met een hoofd als een wattenbol, moet ik zeggen, dat dat in eerste instantie niet echt wilde lukken.
Naderhand groeide er toch iets onder mijn handen en dit is het resultaat.
Een beetje met mn vingers de gouden Brilliance over de kaart gesmeerd om het wat ouder te laten lijken.
Natuurlijk ook weer een labeltje gemaakt van de restjes, die ik had afgesneden.
En zo zien ze er dan samen uit!
Groetjes en een fijne dag verder.
Gery
zondag 16 oktober 2011
Vergeten!!!!
Heb gisteravond ook nog even wat opruiming gehouden.
Labels gemaakt van alle stripjes papier, die ik nooit weg kan gooien.
Lekker simpel plakken en versieren!!
Fijne zonnige zondag verder.
Groetjes Gery.
Labels gemaakt van alle stripjes papier, die ik nooit weg kan gooien.
Lekker simpel plakken en versieren!!
Fijne zonnige zondag verder.
Groetjes Gery.
Stempelen of knippen of 3D of........
Wat is het lastig om te kiezen, als je veel dingen leuk vindt om te doen.
Kwam afgelopen dinsdag een leuk knipvelletje tegen op de markt en zag wel weer wat mogelijkheden om er mijn ding mee te doen.
Kijk maar wat ik ermee heb gedaan.
Wilde ook zo graag een keer proberen een kaart te maken in wittinten en vond het engeltje daar wel heel geschikt voor en ja, dan zitten er nog 2 afbeeldingen op zo'n vel.
Ik ben er wel uitgekomen hoor.
Groetjes Gery
Kwam afgelopen dinsdag een leuk knipvelletje tegen op de markt en zag wel weer wat mogelijkheden om er mijn ding mee te doen.
Kijk maar wat ik ermee heb gedaan.
Wilde ook zo graag een keer proberen een kaart te maken in wittinten en vond het engeltje daar wel heel geschikt voor en ja, dan zitten er nog 2 afbeeldingen op zo'n vel.
Ik ben er wel uitgekomen hoor.
Groetjes Gery
woensdag 12 oktober 2011
Ja hoor, verder met Kerst.
Kwam nog wat velletjes tegen, die ik al had gedistressed.
Lekker opruimen dus en dan ook nog wat maken, wat wil een mens nog meer.
Het kerstboompje is van Penny Black en voor de maan heb ik gewoon een cirkeltje uit dun papier gehaald en over de opening ben ik met een wit stempelkussentje gegaan. Voor de blauwe achtergrond had ik nog een stukje scrappapier liggen en heb hetzelfde geprobeerd als met de vorige kaarten en zie hier het resultaat.
Zo, dit was het dan weer voor vandaag.
Groetjes van Gery
Lekker opruimen dus en dan ook nog wat maken, wat wil een mens nog meer.
Het kerstboompje is van Penny Black en voor de maan heb ik gewoon een cirkeltje uit dun papier gehaald en over de opening ben ik met een wit stempelkussentje gegaan. Voor de blauwe achtergrond had ik nog een stukje scrappapier liggen en heb hetzelfde geprobeerd als met de vorige kaarten en zie hier het resultaat.
Zo, dit was het dan weer voor vandaag.
Groetjes van Gery
maandag 10 oktober 2011
Op een regenachtige (heerlijke) zondag.
Wil nog even laten zien wat ik zoal doe op zo'n zondag, die voor anderen misschien kompleet verregend is.
Uit de ARTSpecially nr. 12.
Ik verveel me echt nooit!
Sterker nog, ik kom tijd te kort, ha, ha.
Lieve groeten van mij
Uit de ARTSpecially nr. 12.
Ik verveel me echt nooit!
Sterker nog, ik kom tijd te kort, ha, ha.
Lieve groeten van mij
zondag 2 oktober 2011
Weer een Wishfull Armchair.
Heb een aantal dezelfde afdrukjes gestempeld, waarmee ik toch allemaal verschillende kaarten wil maken.
Ik kleur graag met mn Faber Castell potloden en heb dat hier dus ook gedaan.
De stempels zijn van Magnolia.
Ook de bijpassende envelop ontbreekt weer niet.
De regenboogkleurtjes links op de pakjes zijn een weerkaatsing van de zon door een glazen voorwerp!!
Was niet de bedoeling dus en zie het nu pas. Sorry!!!
Groetjes van Gery
zondag 25 september 2011
En hier de volgende zoals beloofd.
Wat een heerlijk "werkje" was deze kaart.
Heb me voor dit jaar voorgenomen om mijn oude scrappapier te gaan gebruiken. Ik wilde eerst zeggen, dat ik mijn oude scrappapier wilde opmaken , maar ik ben zo'n verzamelaar van mooi papier, dat dit nooit met ene Kerst opgemaakt KAN worden.
Herkennen jullie dit hebberige gevoel als je weer mooi nieuw papier ziet?
Tevens heb ik moeite om de schaar of het mes in mooi papier te zetten!
Dit papier komt uit een paperpad van K&Company van heel wat jaartjes terug. De stempelafdrukjes zijn van Magnolia, Mandy tekst, vogeltje Molly Blooms, Marianne tekst, Hero Arts tekst en de stans is Doily Lace van Martha Stewart. De afdrukjes zijn ingekleurd met mijn Faber Castell potloden i.c.m. de geurloze terpentine. De voorgestanste kerstboompjes kwam ik ik mijn laatje tegen en heb ze ook maar gelijk gebruikt.
Hoor graag wat jullie ervan vinden.
Groetjes Gery
zondag 18 september 2011
Kerstkaart!!!
Ja, echt waar, ik zie op allerlei blogs de kerstkaarten verschijnen.
En als je er veel nodig hebt om te versturen straks, dan moet je ook al wel een beginnetje maken.
Uiteraard komt eerst Halloween en de rest van alle verjaardagen en gebeurtenissen, maar de Kerst zit er ook echt aan te komen hoor! Het gaat zo snel!!!
Dus ben ik ook maar begonnen. Wel even wennen en ik heb dan ook altijd tijd nodig om er weer "in te komen". Daarna ga je vaak helemaal los, want voor Kerstkaarten mag het altijd iets uitbundiger zijn, hoewel ik ook weer niet erg houd van overdadig veel tierelantijntjes.
Nou, dit was mijn eerste en ik ga mijn best doen om er regelmatig eentje te laten zien.
Het stempeltje is van Nellie Snellen Dawn - Hokey Pokey, het papier komt uit een Tilda bloc en gekleurd heb ik met de Tombow stiften.
Hoop dat jullie het leuk vinden.
Groetjes Gery en tot de volgende keer.
maandag 9 mei 2011
Ook weer vrolijk
Natuurlijk komt na regen ook weer zonneschijn en ook dan ga je stempelen.
Heerlijk, leef je uit zou ik zo zeggen.
De kleuren zijn niet helemaal goed overgekomen. Rondom de leliebladeren is het blauwig, dat zie je hier niet zo terug. Ook de accenten met de witte Rangerpen op de danseressen zie je niet, helaas.
Volgens mij is de danseres van Stampinback en ook de sterretjes, het prachtige gebouw op de achtergrond heb ik al heel lang geleden gekocht bij de Posthumuswinkel.
Wat is stempelen toch een magisch gebeuren. Je begint met een wit vel en daarna groeit en groeit het maar!!!
Groetjes van Gery
Heerlijk, leef je uit zou ik zo zeggen.
De kleuren zijn niet helemaal goed overgekomen. Rondom de leliebladeren is het blauwig, dat zie je hier niet zo terug. Ook de accenten met de witte Rangerpen op de danseressen zie je niet, helaas.
Volgens mij is de danseres van Stampinback en ook de sterretjes, het prachtige gebouw op de achtergrond heb ik al heel lang geleden gekocht bij de Posthumuswinkel.
Wat is stempelen toch een magisch gebeuren. Je begint met een wit vel en daarna groeit en groeit het maar!!!
Groetjes van Gery
vrijdag 15 april 2011
Deep down under
Ja, ook als ik me zo voel, stempel ik.
Stempelen geeft uiting aan je gevoelens en kan je dus ook enorm opluchten.
Groetjes Gery
Stempelen geeft uiting aan je gevoelens en kan je dus ook enorm opluchten.
Groetjes Gery
maandag 11 april 2011
zondag 10 april 2011
Geboortegolf in de Apenheul
Even heel wat anders. Deze foto spreekt me zo geweldig aan.
Groots en teder tegelijk. Fantastisch toch?
Vanwege de geboortegolf in de Apenheul, kwam de burgermeester op bezoek met een 2 groententaarten.
Nou, of dat een schot in de roos was!!!!
Fijn weekend verder en geniet lekker van het mooie weer.
Groots en teder tegelijk. Fantastisch toch?
Vanwege de geboortegolf in de Apenheul, kwam de burgermeester op bezoek met een 2 groententaarten.
Nou, of dat een schot in de roos was!!!!
Fijn weekend verder en geniet lekker van het mooie weer.
zondag 20 februari 2011
Jongetjes geboortekaartje
Dit geboortekaartje gemaakt voor een stel nieuwbakken ouders, die niet houden van al te veel tierlantijntjes.
Ik heb de kleurtjes voor de kaart ook aangepast aan de kleur van hun geboortekaartje.
Heb al gehoord, dat ze hem leuk vonden.
De stempeltjes en het papier zijn van Marianne design en de tekststempeltjes op het labeltje zijn van Kars.
Lieve groeten van Gery
Ik heb de kleurtjes voor de kaart ook aangepast aan de kleur van hun geboortekaartje.
Heb al gehoord, dat ze hem leuk vonden.
De stempeltjes en het papier zijn van Marianne design en de tekststempeltjes op het labeltje zijn van Kars.
Lieve groeten van Gery
vrijdag 18 februari 2011
Eindelijk weer een berichtje
Leuk boekje gekregen van mijn dochter met allemaal Sarah Kay plaatjes.
Samen met wat stempels van Eline Pellinkhof en wat ponsjes en stansjes allerlei kaarten en labels gemaakt.
Natuurlijk ook bijpassende enveloppen gemaakt en de binnen- en achterkant van de kaart bestempeld.
Voor de labeltjes een heleboel restjes scrappapier opgemaakt.
Allemaal opgeplakte reepjes papier voor de achtergrond.
Je ziet misschien niet zo heel goed, dat het 3-D knipwerk is, maar dat is het dus wel.
Nou, dit was het wel weer voor vanavond.
Lieve groetjes van mij.
Abonneren op:
Posts (Atom)





