Η στήλη αυτή είναι ιδέα της γλυκύτατης Ελευθερίας
ακούω
Το βιντεάκι αυτό ήταν μια χθεσινή έκπληξη για μένα.
μου ζήτησε την άδεια να κάνει σε βίντεο μια δική μου,παλιά ανάρτηση
Μια ανάρτηση πολύ αγαπημένη μου αλλά και χιλιοβασανισμένη..
Είναι κλεμμένη από πολλά μπλογκς με μια μικρή διαφοροποίηση
σε κάποιες εικόνες μου ίσως σε κάποιες από αυτές....
Δεν είναι κάτι σπουδαίο αυτό που είχα κάνει τότε.
Αλλά και πάλι για να έχει αναδημοσιευτεί αυτούσια σε πολλά μπλογκς
μάλλον άρεσε!
Να πω ότι οι φωτογραφίες ήταν όλες από το google
μετά από πολύ ψάξιμο για να έχω το αποτέλεσμα που ήθελα.
Νατάσα, σε ευχαριστώ πολύ!
Η μουσική επένδυση ήταν υπέροχη!
βλέπω
Η Ζωή κι η ελπίδα πάνε χέρι χέρι.
Η πρώτη φωτογραφία είναι η συμμετοχή μου στο διαγωνισμό
(Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος)
Δεν ήταν λεμονιά βέβαια.
Ήταν η αμυγδαλιά της αυλής μου
που ήδη άρχισε να πετάει τα πρώτα "μάτια".
Η άνοιξη είναι προ των πυλών!
Κι ας βρέχει σήμερα.
Κι ας τίποτα δεν θυμίζει άνοιξη!
συλλογίζομαι
Ήγγικεν η ώρα
Σσσ!
Αφουγκράσου!
Το "μάτι" στο κλαδί που σιγά ξεμυτάει.
Ψιθυρίζει καθώς μεγαλώνει: Ήγγικεν η ώρα!
Δεν ξέρει από ημέρες και από μήνες.
Μήτε από ημερολόγια γνωρίζει η αφεντιά του.
Αφουγκράζεται την ανάγκη του.
Ήγγικεν η ώρα!
Ζύγισε τις μέρες του χειμώνα.
Του φάνηκαν πολλές.
Μέτρησε τις ανάγκες του.
Να κάνει λουλούδι, να γίνει καρπός.
Ήγγικεν η ώρα.
Τα δέντρα δεν περιμένουν οδηγό,
μήτε αρχηγό.
Αφουγκράζονται.
Την επανάσταση τους τολμούν
μέσα στα κρύα!
Αυτός είναι ο κύκλος της ζωής!
Το δρόμο που τον χάσαμε οι άνθρωποι;
Μου λες;
Κι ας ξέρουμε να μετρούμε
και τις ανάγκες μας να αντιπαθούμε...
Πότε θα ξεμυτίσουμε κι εμείς;
Πότε θα φωνάξουμε δυνατά...
Ήγγικεν η ώρα
☼
Καλή σας μέρα!
Καλή εβδομάδα!
@ριστέα