Προσπαθώ να γράφω όμορφα πράγματα που θα μείνουν,για να μου θυμίζουν στό μέλλον κάτι απο το παρελθόν...Τι θυμόμαστε από τη ζωή μας; Αυτά που χάσαμε και εκείνα που μέσα μας χάθηκαν. Η ζωή αξίζει μονάχα ως απώλεια.
Σάββατο 30 Ιουνίου 2012
Και να επιτελους τελειωσαν ολα :) Τερμα πια το κουραστικο διαβασμα τερμα τα νευρα και ολα τα εξαντλητικα ωραρια επιτελους νιωθω ανθρωπος!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου