Μερικές φορές αναρωτιέμαι γιατί να υπάρχουν τόσο ....άνθρωποι,δεν ξέρω πως να του χαρακτηρίσω αυτούς......Δεν έχουν δικιά τους ζωή.?και γιατί με μένα ? αν είχα κάνει κάτι θα το καταλάβαινα.Δεν ξέρω δεν καταλαβαίνω τίποτα.
Μερικές φορές λες αυτοί είναι φίλοι μου αλλά το θέμα είναι όταν κανείς δεν λέει την αλήθεια τότε πως εσύ θα μάθεις ποιος φταίει και πως γίνεται να ξεκαθαρίσουν όταν όλοι ισχυρίζονται πως λένε αλήθεια>?
Και τη μια μέρα έχεις ανθρώπους κοντά σου και την άλλη δεν τους έχεις γιατί έτσι απλά αποφασίσανε κάποιοι να πουν κάτι...
Μερικές φορές λες αυτοί είναι φίλοι μου αλλά το θέμα είναι όταν κανείς δεν λέει την αλήθεια τότε πως εσύ θα μάθεις ποιος φταίει και πως γίνεται να ξεκαθαρίσουν όταν όλοι ισχυρίζονται πως λένε αλήθεια>?
Και τη μια μέρα έχεις ανθρώπους κοντά σου και την άλλη δεν τους έχεις γιατί έτσι απλά αποφασίσανε κάποιοι να πουν κάτι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου