Και να επιτελους τελειωσαν ολα :) Τερμα πια το κουραστικο διαβασμα τερμα τα νευρα και ολα τα εξαντλητικα ωραρια επιτελους νιωθω ανθρωπος!
Προσπαθώ να γράφω όμορφα πράγματα που θα μείνουν,για να μου θυμίζουν στό μέλλον κάτι απο το παρελθόν...Τι θυμόμαστε από τη ζωή μας; Αυτά που χάσαμε και εκείνα που μέσα μας χάθηκαν. Η ζωή αξίζει μονάχα ως απώλεια.
Σάββατο 30 Ιουνίου 2012
Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012
Μερικές φορές αναρωτιέμαι γιατί να υπάρχουν τόσο ....άνθρωποι,δεν ξέρω πως να του χαρακτηρίσω αυτούς......Δεν έχουν δικιά τους ζωή.?και γιατί με μένα ? αν είχα κάνει κάτι θα το καταλάβαινα.Δεν ξέρω δεν καταλαβαίνω τίποτα.
Μερικές φορές λες αυτοί είναι φίλοι μου αλλά το θέμα είναι όταν κανείς δεν λέει την αλήθεια τότε πως εσύ θα μάθεις ποιος φταίει και πως γίνεται να ξεκαθαρίσουν όταν όλοι ισχυρίζονται πως λένε αλήθεια>?
Και τη μια μέρα έχεις ανθρώπους κοντά σου και την άλλη δεν τους έχεις γιατί έτσι απλά αποφασίσανε κάποιοι να πουν κάτι...
Μερικές φορές λες αυτοί είναι φίλοι μου αλλά το θέμα είναι όταν κανείς δεν λέει την αλήθεια τότε πως εσύ θα μάθεις ποιος φταίει και πως γίνεται να ξεκαθαρίσουν όταν όλοι ισχυρίζονται πως λένε αλήθεια>?
Και τη μια μέρα έχεις ανθρώπους κοντά σου και την άλλη δεν τους έχεις γιατί έτσι απλά αποφασίσανε κάποιοι να πουν κάτι...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)