Προσπαθώ να γράφω όμορφα πράγματα που θα μείνουν,για να μου θυμίζουν στό μέλλον κάτι απο το παρελθόν...Τι θυμόμαστε από τη ζωή μας; Αυτά που χάσαμε και εκείνα που μέσα μας χάθηκαν. Η ζωή αξίζει μονάχα ως απώλεια.
Τρίτη 3 Μαΐου 2011
Έπονται συνέχειες...κουράστηκα αλλά άξιζε τον κόπο...η χαρά μετά τη δυσκολία δεν συγκρίνεται με τίποτα !!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου