Προσπαθώ να γράφω όμορφα πράγματα που θα μείνουν,για να μου θυμίζουν στό μέλλον κάτι απο το παρελθόν...Τι θυμόμαστε από τη ζωή μας; Αυτά που χάσαμε και εκείνα που μέσα μας χάθηκαν. Η ζωή αξίζει μονάχα ως απώλεια.
Τρίτη 29 Ιουνίου 2010
Κάπως έτσι τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα....
Κυριακή 20 Ιουνίου 2010
Εγώ είμαι κάπως έτσι...
Είπες πολλά
Στίχοι: Τάκης Καρνάτσος
Μουσική: Σάκης Τσιλίκης
Πρώτη εκτέλεση: Αλέκα Κανελλίδου
Είπες πως άλλη μαργαρίτα κι αν μαδήσω
το 'μ' αγαπάς , δε μ' αγαπάς' να μη ρωτήσω
Είπες ξανά το λεύκωμα αν ξεφυλλίσω
το όνομά σου απ' τις σελίδες του να σβήσω
Είπες πολλά, τόσα πολλά, πώς τα θυμάμαι
ήταν τα λόγια σου βαριά πόσο λυπάμαι
Είπες πολλά κι εγώ σε κοίταζα στα μάτια
αυτά τα μάτια που με τσάκιζαν κομμάτια
Είπες να βρω τα γράμματά σου, να τα κάψω
για κάθε ανάμνηση δική σου να μην ψάξω
Είπες να μη σε καρτερώ πια να γυρίσεις
και μια καινούργια, ναι, ζωή πως θες ν΄ αρχίσεις