"Παρέλυσα" κυριολεκτικά όταν πριν από λίγο άκουσα το αριστούργημα του Ary Barroso με την Susan Storm Large.
Δεν έχω αισθανθεί έτσι με καμμία άλλη εκτέλεσή του, και χωρίς πολλά λόγια το μοιράζομαι μαζί σας !
ΥΓ. Η πρώτη μου ανάρτηση ΧΩΡΙΣ συνδέσμους και εικόνες. Αρκεί ΜΟΝΟ η ομορφιά του "Brazil" για .. όλους και όλες !!!
:)

