Τα τέσσερα χρόνια του blog του
cinefil-net.blogspot.gr γιορτάζει ο Giannis Pit και μας προσκαλεί να τα γιορτάσουμε μαζί του, απαντώντας σε λίγες ερωτήσεις!
Εύκολο θα μου πείτε, μα τελικά δεν είναι και τόσο!
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΞΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ
Johnny Depp
Δε νομίζω πως χρειάζεται συστάσεις.
Το ταλέντο του είναι αναμφισβήτητο, όπως και η ευκολία με την οποία υποδύεται και τους πιο παράξενους ρόλους!
Κι αυτή ήταν η ερώτηση που τα βρήκα ομολογουμένως σκούρα.
Κατά καιρούς θαυμάζω κάποιους, αλλά ο αγαπημένος μου αλλάζει ανάλογα τα φεγγάρια.
Ε, αυτό το φεγγάρι είναι ο Τζόνι!
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ
Κατευθείαν σκέφτηκα τον Δημήτρη Χορν...όχι άδικα έτσι;
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΞΕΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ
Θαυμάζω απεριόριστα την Meryl Streep.
Παρακολουθώ την πορεία της και ανυπομονώ κάθε φορά για την επόμενη ταινία της.
Αυτή η γυναίκα μπορεί να παίξει όλους τους ρόλους.
Και τους έχει παίξει.
Να, όμως που εγώ θα διαλέξω μια σκηνή από το ανάλαφρο, αλλά και υπέροχο (ναι, το λάτρεψα) Mamma Mia, που όσες φορές και να δω θα συγκινηθώ το ίδιο!
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ
"Το κορίτσι με τα μαύρα".
Η Έλλη Λαμπέτη.
Μέσα μου παλεύει με την Τζένη Καρέζη, μα αυτή τη φορά θα νικήσει η Έλλη!
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΞΕΝΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
Alfred Hitchcock
Έχω μια αδυναμία στο μυστήριο και πώς να το κάνουμε;
Ο Χίτσκοκ ήταν άρχοντας στο είδος!
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
Μιχάλης Κακογιάννης
Για να μην καταλήξει η ανάρτηση αφιέρωμα στο μεγάλο σκηνοθέτη θα αφήσω τρία έργα του να μιλήσουν.
Και βάζω μόνο τρία, αυτά που βρήκα πρώτα, γιατί είμαι σίγουρη πως ξέρετε και τα υπόλοιπα!
ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΠΟΙΟ ΡΟΛΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΟΔΥΘΩ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ
Τη Σκάρλετ Ο΄ Χάρα στο "Όσα παίρνει ο άνεμος" και θα ήθελα επίσης να είμαι φτυστή η Vivien Leigh γενικότερα.
Η Σκάρλετ είναι μια καλλονή του Νότου, αλλά είναι ταυτόχρονα και μια δυναμική, φιλόδοξη γυναίκα που καταφέρνει πολλά, αν και όχι πάντα με τους καλύτερους τρόπους.
Εκμεταλλεύεται την ομορφιά της και την αδυναμία που της έχουν οι άντρες και καταφέρνει στο τέλος να κάνει τον άντρα που την αγάπησε, αλλά και τον αγάπησε να φύγει λέγοντας:
"Frankly, my dear, I don't give a damn"
Αυτή όμως δεν πτοείται.
"Tomorrow is another day", επιμένει να λέει και όλα μοιάζουν πάλι δυνατά.
Αν και δε συμφωνώ με όσα κάνει, και με θυμώνει που η σχεδόν αρρωστημένη, κοριτσίστικη εμμονή της για τον Άσλεϊ δεν την αφήνει να δει την αλήθεια, είναι ένας ρόλος που αν μου τον πρότεινε ο ατζέντης μου, (που σαφέστατα θα είχα αν ήμουν ηθοποιός, και μετά ξύπνησα), δε θα έλεγα όχι.
ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ή ΞΕΝΗ) ΕΠΙΘΥΜΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ
Ποια να πρωτοπώ!
Είναι πάρα πολλές.
Γι' αυτό κι εγώ θα πω, σαν παιδάκι που είμαι και αγαπάω πολύ τα παραμύθια, μία που αναμένεται γύρω στα Χριστούγεννα.
Ελπίζω να μην τιμωρηθώ γι' αυτή μου τη ζαβολιά!
Μα να, πρωταγωνιστεί η αγαπημένη μου ξένη ηθοποιός και κάνει και τον κακό το λύκο ο αγαπημένος μου (αυτό το φεγγάρι) ξένος ηθοποιός.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, προειδοποιεί η ταινία!!
Κι εγώ λέω να προσέξω!
Δε θα την κάνω εκείνη τη ζαβολιά τελικά.
Μια ταινία (από τις πολλές) που επιθυμώ να δω, αλλά δεν έχω καταφέρει ακόμα είναι το "Big Fish".
Και σε αυτή (τι σύμπτωση!) τα μαγικά στοιχεία δε λείπουν.
ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ: ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ
Το παιδί ξεπετάχτηκε από μέσα μου από την προηγούμενη κιόλας ερώτηση και αφού είναι εύκαιρο, το αφήνω να απαντήσει και τούτη...
Θέλω να δω, να ξαναδώ δηλαδή, πολλές.
Να πω τελικά τη Μικρή γοργόνα "little mermaid" που πάντα με γοήτευε ακόμα και στο κλασικό παραμύθι του Άντερσεν που έγινε "αφρός" και δεν είχε το ευτυχισμένο τέλος της ταινίας, ή την πεντάμορφη και το τέρας;
Ή να πω άλλη;
Τελικά θα πω την Πεντάμορφη και το τέρας "Beauty and the Beast" και θα σας προσκαλέσω να...
ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΕΧΕΤΕ .....ΛΙΩΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ και ΓΙΑΤΙ ;
Πολλές!
Αλλά νομίζω πως θα νικήσει τελικά στα σημεία το "Όσα παίρνει ο άνεμος".
Γιατί;
Γιατί είχα λατρέψει το βιβλίο πριν ακόμα δω την ταινία.
Γιατί ήταν μια υπερπαραγωγή της εποχής της και η Vivien Leigh μια ανεπανάληπτη Σκάρλετ!
Γιατί πολύ απλά, την αγαπάω αυτή την ταινία.
Κολλήματα είναι αυτά, δεν ξεπερνιούνται έτσι εύκολα!
Τρέχω τώρα να ειδοποιήσω τον Giannis Pit ότι είναι έτοιμη η συμμετοχή μου!
Εδώ μπορείτε κι εσείς να δείτε τη σχετική ανάρτηση και να αποφασίσετε να πάρετε μέρος!