Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...
Posts tonen met het label Paperpiecing. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Paperpiecing. Alle posts tonen

woensdag 27 november 2013

Shopping Spree...

Goede morgen allemaal....
Woensdag! En dat betekent een nieuwe challenge bij The Paper Shelter en deze woensdag is team A aan de beurt... dus mag ik jullie mijn 1e officiële DT kaart laten zien *grijns*.
Het thema van deze challenge is 'Shopping Spree'..... géén idee wat dat inhield, dus heb ik even gegoocheld (lang leve internet!) en kwam tot de ontdekking dat het 'uitbundig winkelen' betekent..... daar hebben wij toch geen moeite mee (zeker als het hobbyspullen betreft *lol*). TPS heeft een zeer toepasselijke digi, die het DT dan ook massaal gebruikt heeft. Dit is wat ik er van gemaakt heb:

Good morning....
Wednesday.... and that means another challenge at The Paper Shelter. This week is A-team week and my first card as an official DT-member.
This weeks theme is 'Shopping Spree'.  TPS has a gorgeous digi which fits the theme perfectly.
This is what I made:


Gebruikte materialen/Recipe:
digi: The Paper Shelter - shopping girl
tekst/sentiment: Create with TLC
colourmedium: Prisma Premier
cardstock: PapiColor - 10 - dottergeel
designpaper: K&Company - Designer Mat Pad Citronella
dies: Spellbinder Nestabilities - Reverse Wonky Rectangle and Cheerly Lynn - Florish Leaf Strip
knoopjes en bloemen uit eigen voorraaddoos/buttons and flowers from my little stash draw.
De digi heb ik gepaper pieced. I have paper pieced the digi.

Zoals altijd duurt deze challenge 1 week.
 Als je géén digi van TPS gebruikt, maak je kans op 3 digi's van TPS...... maar als je wél een digi van TPS gebruikt, maak je zelfs kans op een gift-certificate van € 30,00. Hop snel over naar het TPS challengeblog om te zien welke schitterende kaarten mijn teammaatjes gemaakt hebben.

Please hop over to the TPS Challengeblog to see what gorgeous cards the A-team made to inspire you.
Dat was het voorlopig weer. 
Allemaal super bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige blogbericht en graag tot een volgende keer.
Een hele fijne woensdag gewenst....

That's all for now.... thanks for stopping by and the lovely comments...
Have a nice day...


maandag 3 september 2012

Trouwkaart...

Vrijdag 31 augustus was het dan eindelijk zover..... de trouwdag van Jolanda en Andy.
Ondanks het feit dat kaarten maken er op het moment een beetje bij in schiet, vond ik toch nog tijd om een CAS-kaart voor het bruidspaar te maken.


De stempel is een digi van DigiScrap en heb ik 2x uitgeprint. Een keer op lila en een keer op paars. Uit de paarse print heb ik de rozen en de kleine strik geknipt en op de lila print geplakt (soort van paperpiecing). Vervolgens het geheel uitgeknipt en de randen bewerkt met paarse inkt. Op een vierkante kaart heb ik een kader geëmbost en de print er verhoogd opgeplakt.

Dat was het voorlopig weer even. Graag wil ik jullie heel erg bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige blogbericht. Het gaat inmiddels gelukkig wat beter met Martin.... wie weet kom ik weer wat meer aan freubelen toe....
Allemaal een hele fijne dag gewenst.
xxAngela.

vrijdag 27 januari 2012

Fixit Grandpa...

Vandaag heb ik een mannenkaart voor jullie.   

                                     
Je zou het een label/pocketkaart kunnen noemen.

       
De digi op het label is 'Fixit Grandpa' van Karens Doodles en (gedeeltelijk) ingekleurd met Derwent. Op onderstaande foto is goed te zien dat de werkbroek, het overhemd en de pet gepaperpieced zijn; dit is nl. de opdracht van deze weeks challenge bij Karens Doodles.


Nadat ik de werkbroek gepaperpieced heb, heb ik het gereedschap (na gekleurd te hebben) er weer met 3D-lijm opgeplakt.
Het designpapier is van Basic Grey - Archaic. De rand aan de onderkant van de kaart is gemaakt met een randpons van Martha Stewart. Verder heb ik wat eyelets en een brad uit mijn voorraadbak gebruikt om de kaart verder af te werken. De pocket heb ik op de kaart vastgezet m.b.v. de zig-zag Sew Easy. De andere 'sticksels' zijn met een gellypen/viltstift gemaakt.

Dit was het voorlopig weer...
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn Valentijnkaart.
Allemaal een heel fijn weekeinde gewenst en tot een volgend blogbericht.
xxAngela

dinsdag 4 oktober 2011

Paperpiecing...

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien waarop ik 'gepaperpieced' (laat mijn leraar nederlands dit niet lezen...) heb.
Ik zag op het Alles met en over Derwent Challengeblog deze leuke paperpiecingopdracht staan; dus ben ik aan de slag gegaan met onderstaande kaart als resultaat.




Behalve de badjes is het stempelafdrukje (uiteraard) weer ingekleurd met Derwent. Daarna heb ik het beertje uitgestanst met een Nestability - label two. De sketch is van deze weeks challenge bij Sketch Saturday. Het designpapier dat ik gebruikt heb is weer van Basic Grey - Oliver. De tekst heb ik met plakletters op een banner (Nestability) geplakt. De witte rand in geponst met een pons van Martha Stewart. Verder de kaart afgewerkt met een ster van QuicKutz en wat knoopjes.

Challenges:
Alles met en over kleuren met Derwent - paperpiecing
Sketch Saturday - sketch
Anyting Goes Challenge - Diecuts/Punches
Scr@p-Cards Challenge - Alles mag

Dit was het weer voor vandaag....
Allemaal een hele fijne avond en tot een volgend blogbericht.
xxAngela