Το καλυτερο φιλαρακι μου........
Τζελ στο μαλλι και τρελος χορος!!!!!!!!!!!!!!!
Το κοριτσακι μου!!!!!!
Ελπιζω τωρα να καταλαβατε γιατι δεν ειχα μυαλο για πλεξιμο....βεβαια δεν ημουνα τελειως τεμπελα, εμαθα να πλεκω καλτσες με εναν αλλο τροπο πλεξιματος της φτερνας που μου φαινεται πιο ευκολος γιατι δεν χρειαζεται να μετρας συνεχεια,στην πορεια θα σας τον δειξω(ακομα κανω προπονηση εγω) και προχωρησα αρκετα τον πινακα μου(αλλά δεν τον τελειωσα ακομα).
Τωρα ομως που γυρισα........ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου