Δεν ξέρω τι έχω πάθει το τελευταίο καιρό αλλά με έχει πιάσει μια μανία με τα βιολιά.
Από την μια διάφορες φωτογραφίες που έχω βρει ψάχνοντας απο δω και απο κεί
και απο την άλλη βιντεάκια με αγαπημένους ήχους βιολιού.
Η συγκεκριμένη μουσική με ταξιδεύει σε άλλους κόσμους...
Αλήθεια σε εσας αρέσει το βιολί ?










