Det har vÊrt en usedvanlig vÄt og kald vÄr og forsommer
Regn og kulde.17Mai regnet og haglet det med snĂž.
Det var ikke lenge vi var i byen.Jeg hadde pÄ meg bunad.Flettet hÄr.Bunaden i ull varmet godt da
Jeg har gÄtt mye i naturen.Fredeligt og fint Ä hÞre vÄrens lyder fra fugl og dyr.
Det jobbes hardt med Ä mate de smÄ tenker jeg
Den nordiske sommer.Ren kald og med deilige friskelukter.GrĂžnt overalt
.Deiligt Ă„ drikke vann rett fra bekken
Brev
Jeg har sluttet Ä rÞyke for ett halvt Är siden.Det fÞles veldig bra og jeg kommer ikke til Ä starte igjen.Men du.Disse kiloene.Herre min hatt jeg har lagt pÄ meg 5kg!!Maten smaaker sÄ aldeles godt
Min lege sier det forsvinner etterhvert men huufa meg..Sjokoladekake og deilige matretter
Vanskeligt Ă„ la vĂŠre..hih hih
Ellers er alt bra med meg.Min datter Christina har det fint med sin kjÊreste Stian og Pelle har det godt.14 Är er han nu.Alexander er lektor og underviser pÄ skoler.Tjener veldig bra og hjelper sin mor med aalt han kan.Ja livet er flott..Som senior sykepleier..Om kvelden ligger jeg Ä hÞrer pÄ Kattuglen som forlengst har fÄtt sine barn De hoier og uler til hverandre.SÄ har jeg aalle mine bÞker.Jeg liker helst historiske bÞker.Norske.Men nÄ mÄ jeg slutte.Mine Þyne er slik jeg mÄ bruke lesebriller..Hva sÞren hvem skulle tro man skulle bli gammel kone..Ja der du, den tidend flyr..Lite bilde av min eneste datter Christina(ja dere som har fulgt meg vet hvorfor jeg valgte det navnet fra Nybyggerne) og hunden Pelle
Men nÄ mÄ jeg drikke te og nyte ett strief av sol pÄ balkongen
Ja visst!!Jeg glemte Ă„ vise deg den syv taggede hornet jeg fant i skogen.Det ligger ved.Mitt skyttdyr er Hjort
Alt godt og hils alle bekjente fra Norge
Hilsen
Astrid Anita.Men Anita kalles jeg av alle