What a bad weather we have here in westcoast of Norway.

There seems no end of the rain..

Thing we do when not watching football and other stuff

 will be to visit museums and hope for a little sun and may be 15 degrees or so in July

..Have a nice summer.Everyone..See you soon

I have download the blogger app

So it is much easier

To catch up with blogger friends

💖

June




Juni mÄned er snart pÄ hell.VÊr er sol og regn som fÞr



Usedvanlig godt Är for Linerlen.Den er overalt.Hopper og danser lett pÄ vei



Den lille skjÊren mÄ vi og ha med.Den er da sÞt den og




Her sitter Linerlen. FĂžlte som den fulgte etter meg langs veien ,men det var nok flere
 
 


Egentlig skulle jeg spane pÄ gÄsen De er i omrÄdet hvor jeg gÄr tur.Flere kull med barn
Men i dag var de i innsjÞen.Typisk nÄr jeg for en gangs skyld tok med med Nikon
Har dÄrlig zoom.Kun en tamron 16/300







Å sĂ„ Ă„rvĂ„kne dem er..De hĂžrte meg inni buskene og dro straks avgĂ„rde.
jaja bedre lykke neste gang





Prestekragene blomstrer
Svalene er her og flyr lavt.De har vĂŠrt her lenge
Det betyr regn.Masse insekter for dem nĂŠr sjĂžen
De er vakre disse lÄvesvalene.Flotte flygere er de ogsÄ



SĂ„ var det Ă„ vende nesen hjemmover
Takk for titten!💖





Det ble litt rotete dette..Har problemer med Ä fÄ bildene synkronisk
.Header forsvant ogsĂ„.Start problemer .Det gĂ„r seg nok til😂😊💖


























 Det har vĂŠrt en usedvanlig vĂ„t og kald vĂ„r og forsommer

Regn og kulde.17Mai regnet og haglet det med snĂž.

Det var ikke lenge vi var i byen.Jeg hadde pÄ meg bunad.Flettet hÄr.Bunaden i ull varmet godt da


Jeg har gÄtt mye i naturen.Fredeligt og fint Ä hÞre vÄrens lyder fra fugl og dyr.

Det jobbes hardt med Ä mate de smÄ tenker jeg

Den nordiske sommer.Ren kald og med deilige friskelukter.GrĂžnt overalt
.Deiligt Ă„ drikke vann rett fra bekken


Brev

Jeg har sluttet Ä rÞyke for ett halvt Är siden.Det fÞles veldig bra og jeg kommer ikke til Ä starte igjen.Men du.Disse kiloene.Herre min hatt jeg har lagt pÄ meg 5kg!!Maten smaaker sÄ aldeles godt
Min lege sier det forsvinner etterhvert men huufa meg..Sjokoladekake og deilige matretter
Vanskeligt Ă„ la vĂŠre..hih hih
Ellers er alt bra med meg.Min datter Christina har det fint med sin kjÊreste Stian og Pelle har det godt.14 Är er han nu.Alexander er lektor og underviser pÄ skoler.Tjener veldig bra og hjelper sin mor med aalt han kan.Ja livet er flott..Som senior sykepleier..Om kvelden ligger jeg Ä hÞrer pÄ Kattuglen som forlengst har fÄtt sine barn De hoier og uler til hverandre.SÄ har jeg aalle mine bÞker.Jeg liker helst historiske bÞker.Norske.Men nÄ mÄ jeg slutte.Mine Þyne er slik jeg mÄ bruke lesebriller..Hva sÞren hvem skulle tro man skulle bli gammel kone..Ja der du, den tidend flyr..Lite bilde av min eneste datter Christina(ja dere som har fulgt meg vet hvorfor jeg valgte det navnet fra Nybyggerne) og hunden Pelle
Men nÄ mÄ jeg drikke te og nyte ett strief av sol pÄ balkongen
Ja visst!!Jeg glemte Ă„ vise deg den syv taggede hornet jeg fant i skogen.Det ligger ved.Mitt skyttdyr er Hjort

Alt godt og hils alle bekjente fra Norge





Hilsen

Astrid Anita.Men Anita kalles jeg av alle