Hoi allemaal,
Vandaag kom ik weer met hetzelfde model als vorige week, Dit keer gemaakt met het vrolijke papier van de Action.
De tekst op de voorkant is helaas niet zo goed te lezen. De circel fijne feestdagen half gebruikt op de zijkant.
Deze plaatsen we weer bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/
Tot de volgende keer weer en ga proberen het weekend weer te reageren.
Lieve groetjes Joke













