Επιλέγουμε μία ακόμη φορά να σχολιάσουμε -όχι με εικασίες αλλά- με ντοκουμέντα.
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 1ο:
Αναγνώστης μας έστειλε φωτογραφία από τον εορτάζοντα (4 Δεκεμβρίου) Ιερό Ναό της Αγίας Βαρβάρας στην Τούμπα Θεσσαλονίκης.
Όπως διαβάζετε ΚΑΙ στην περίπτωση αυτή, οι αστυνομικοί δεν επέτρεψαν στους πιστούς ούτε καν να ανάψουν κερί στο παρεκκλήσι που βρίσκεται έξω από τον ναό!
Τέτοια επιτυχία θα την ζήλευαν τα πιο στυγνά αθεϊστικά κομμουνιστικά-σταλινικά καθεστώτα.
Καμαρώστε την «θεοσεβούμενη» κυβέρνηση της ΝΔ:
Την ψηφίσαν και πάλι με το επιχείρημα «να μην βγουν οι άθεοι»!
Ποια θα ήταν η αντίδραση των ψηφοφόρων της Νέας Δημοκρατίας εάν ο Τσίπρας τολμούσε να επιβάλει τέτοιες απαγορεύσεις (να μην εορτάσουμε Ευαγγελισμό, Πάσχα, 15αύγουστο και τώρα Χριστούγεννα, να κυνηγάει η αστυνομία τους πιστούς έξω από τους ναούς και τους ιερείς που αφήνουν τα μεγάφωνα ανοιχτά, να μην γίνουν παρελάσεις ούτε την 25η Μαρτίου ούτε την 28η Οκτωβρίου και να συλλαμβάνονται όσοι στην πρόσφατη εθνική επέτειο είχαν βάλει την Ελληνική σημαία στο αυτοκίνητο και προσπαθούσαν έστω και έτσι να την τιμήσουν).
Με αριστερή κυβέρνηση, θα είχε ξεσηκωθεί ο ελληνικός λαός.
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΡΟ 2ο:
Ο μητροπολίτης Κερκύρας Νεκτάριος, εν όψει της εορτής του Αγίου Σπυρίδωνα (που τόσες φορές έσωσε τα Επτάνησα από θανατηφόρους λοιμούς),
«κήρυξε την τοπική Εκκλησία της Κέρκυρας «εν διωγμώ»,
ανακοινώσε ότι οι σημαίες των ιερών ναών θα είναι μεσίστιες το τριήμερο 11-13 Δεκεμβρίου,
ενώ οι καμπάνες των εκκλησιών σε όλη την Μητροπολιτική περιφέρεια θα χτυπήσουν πένθιμα 5 φορές την ημέρα επί τρεις ημέρες».
Μέτρο που εφάρμοσαν αρκετές φορές στο παρελθόν αγωνιστές επίσκοποι όπως ο Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας Αυγουστίνος ή ο Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης Σεβαστιανός.
Αυτονόητο μέτρο, που αν είχε εφαρμόσει η Ιεραρχία εξ' αρχής δεν θα είχαμε καταντήσει να μπαίνεις σε ναό (όταν επιτρέπεται να μπεις) και με όλα αυτά τα βλάσφημα καθαριστικά και απολυμαντικά και χαρτοπετσέτες και σκουπιδοτενεκέδες να αισθάνεσαι ότι μπαίνεις περισσότερο σε μολυσμένο χώρο, παρά στον αγιασμένο χώρο λατρείας του Θεού.
Για όλα αυτά όμως θα δώσουν μια μέρα λόγο. Όπως και ο καθένας μας για την στάση μας.
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 3ο:
Μετά τον Αλεξανδρουπόλεως, ένας ακόμη μητροπολίτης, ο Μεσσηνίας έσπευσε (του Αγίου Νικολάου) να υπερασπιστεί τα κυβερνητικά μέτρα!
Προέτρεψε μάλιστα τους πιστούς
να εμβολιαστούν για να αποδείξουν πόσο φιλάνθρωποι είναι!
«.. εντός ολίγου θα υπάρξει και μια άλλη απαίτηση έμπρακτης φιλανθρωπίας και αυτή θα είναι ο εμβολιασμός. Είπε χαρακτηριστικά πως “η κίνηση του εμβολιασμού θα είναι ουσιαστικά μια πράξη ηθική και μια έκφραση ανθρωπιάς στη ζωή μας και στη ζωή των συνανθρώπων μας”.»
Αναρωτιόμαστε γιατί κάποιοι άνθρωποι φόρεσαν και φοράν ακόμη ράσο.
Μήπως επειδή με αυτή τη «στολή» μπορούν να επηρεάζουν αποτελεσματικότερα κάποιους πιστούς;
Πάντως με μια πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο διαπιστώσαμε ότι αφθονούν τα δημοσιεύματα με «κατορθώματα» του μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσοστόμου.
Μάλιστα συχνά τον αναφέρουν (δίπλα σε φωτογραφίες του μαζί με παπικούς!) ως υποψήφιο αρχιεπίσκοπο Αθηνών! (δείτε
εδώ!).
Σε δημοσίευμα διαβάζουμε ότι ο μητροπολίτης Μεσσηνίας στις
«4-12-2016 ημέρα Κυριακή, παρέστη προσωπικά, συμπροσευχήθηκε και πραγματοποίησε εκκλησιαστική ομιλία κατά τη λειτουργία του παπικού ιερέα, κ. Γεωργίου Ντάγκα, στον Ορθόδοξο Ιερό Ναό των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου, που βρίσκεται έναντι του Μητροπολιτικού Μεγάρου της Ορθόδοξης Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας» (δείτε εδώ και εδώ)
Αποκαλεί δημοσίως
τους παπικούς κανονική «Εκκλησία» (δείτε
εδώ),
(σχόλιο: κατά τα άλλα στο Σύμβολο της Πίστες, στο «Πιστεύω» ομολογούμε ότι πιστεύουμε «Εις Μίαν» Εκκλησία).
Δείτε τον ομιλητή σε εκδήλωση των Ρόταρυ
Τάχθηκε φυσικά δημοσίως ΕΝΑΝΤΙΟΝ των συλλαλητηρίων για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας μας (μη παραχώρηση του ονόματος στο κράτος των Σκοπίων):
Παρουσίασε -ενώ είναι ορθόδοξος επίσκοπος -στις 18/4/2016 στην Αθήνα
την Εγκύκλιο του αιρετικού Πάπα Φραγκίσκου!!!(δείτε
εδώ και
εδώ)
Στις 5/9/2017, τον βλέπουμε σε ναό στη Λέρο, σε συμπροσευχή με παπικούς:
στο βίντεο, σε 2:19, τον βλέπεται (στα δεξιά) να κάνει το σημείου του Σταυρού,
ταυτόχρονα με τον παπικό.
Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας μας,
η συμπροσευχή με αιρετικούς τιμωρείται με καθαίρεση.
Όλα αυτά με μια αναζήτηση.
Μετά από όλα αυτά, ε, τι περιμένατε,
να αντιδράσει στο πρόσφατο κλείσιμο των ορθοδόξων ναών;
Φυσικά και θα έσπευδε να μας πείσει να εμβολιαστούμε!
Επειδή από την πολύ αλλοίωση των εννοιών, δεν αποκλείεται όλοι αυτοί να έχουν ξεχάσει τελείως ποιον Θεό και ποιους Αγίους υπηρετούν, ας τους θυμίσουμε ότι ο εορτάζων Άγιος Νικόλαος
χαστούκισε τον αιρετικό Άρειο, μέσα στην Σύνοδο (διαβάστε
εδώ).
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 4ο:
180 ορθόδοξα Σωματεία ανάρτησαν βίντεο:
και έστειλαν επιστολή προς τον Αρχιεπίσκοπο και τους Ιεράρχες, με την οποία λίγο πολύ τους «εκλιπαρούν» να ασκήσουν πιέσεις για να ανοίξουν οι ορθόδοξοι ναοί τα Χριστούγεννα: