Op 16 december 2010 kregen we de sleutel van het huis aan het Langezand in Lelystad
Een bijzonder huis in 1 van de oudste buurtjes van Lelystad.
Een twee- onder-1- kap- huis aan een bosrand, op loopafstand van een bosgebied.
Een huis met een oud schildersatelier op de begane grond, waar we onze eerste slaapkamer inrichtten.
| de oude wastafel met marmeren achtergrond was één van de authentieke dingen die nog in het huis uit 1969/70 te vinden waren... |
| Eenvoudig leven zonder vaatwasser.... Toen we bijna gingen verhuizen kregen we een vaatwasser cadeau en werd geplaatst in de kleine bijkeuken. |
| Zicht op de moestuin |
| Vanuit het keukenraam... |
| Zicht op de voortuin en de bosrand vanuit het voordeurraampje |
| Winter 2013 |
| Logeerkamertje |
| In de gang Genoeg plaatjes van de binnenkant van ons huis. Sommige foto's zijn wat wazig, maar geven toch een leuke indruk van hoe het eruit zag! de volgende post zal gaan over de tuin..... |

