Ο Βελόπουλος, ο Νατσιός και τα λοιπά "παρατράγουδα", τα οποία δεν μπορούν να δουν τον Τραμπ, παρά μόνο στη... φωτογραφία, έχουν βγάλει ήδη τα συμπεράσματα τους, θεωρώντας ότι... βολεύονται από τη νίκη του, ενώ την ίδια στιγμή, η ελληνική κυβέρνηση, κατά την άποψη τους, θα βρεθεί με την... πλάτη στον τοίχο, γιατί υποστήριζε τους Δημοκρατικούς και την Κάμαλα Χάρις!
Επί Μητσοτάκη και με την προεδρία Τραμπ, η Τουρκία δέχθηκε ηχηρά χαστούκια καθώς εξοβελίστηκε από τη συμπαραγωγή των F-35, ενώ η Ελλάδα έβαλε στο παιχνίδι τους Αμερικανούς στην Αλεξανδρούπολη.
Επιπλέον, οι μεγάλες επενδύσεις από αμερικανικούς κολοσσούς και Αμερικανούς...



