26 Ιουνίου 2026
Πέθανε σήμερα ο "ΚΑΚΟΥΡΓΟΣ", ο ρεμπέτης από το Δίστομο.
23 Ιουνίου 2026
22 Ιουνίου 2026
Αποκαταστάθηκε η βλάβη στην Αράχωβα
Νωρίτερα από το αναμενόμενο, αποκαταστάθηκε η βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης στην Αράχωβα.
Εδώ να σημειώσουμε ότι η βλάβη δεν προήλθε από τα έργα που γίνονται σε παρακείμενο σημείο για την ανάπλαση της Αράχωβας.
Τέλος και το Upper Ground Mountain Festival στο Στείρι.
Όπως αναφέρουν και οι δημιουργοί του, ήταν από την αρχή ένα μικρό φεστιβάλ ελεύθερης συνεισφοράς. Χωρίς χορηγίες. Χωρίς ανταλλάγματα. Χωρίς τη λογική της μεγάλης παραγωγής.
Το θέλαμε μικρό σαν πανηγύρι, σαν συνάντηση και ανάσα στο βουνό, γράφουν χαρακτηριστικά.
Όχι σαν βιομηχανία θεάματος.
Το κρατήσαμε με τις δικές μας δυνάμεις, όσο μπορούσαμε. Όμως μια χούφτα άνθρωποι δεν μπορούν να σηκώνουν για πάντα μόνοι τους κάτι που, από τη φύση του, ζητά κοινότητα
Ευχαριστούμε όσες και όσους το στηρίξατε αυτά τα χρόνια. Το μέλλον είναι ανοιχτό.
Ο χώρος του φεστιβάλ προορίζεται πλέον για σταθμό αποθήκευσης μπαταριών.
Τροχαίο ατύχημα με αγριογούρουνο.
Ένα νέο τροχαίο ατύχημα με αγριογούρουνο σημειώθηκε πριν λίγο στο δρόμο προς Ζεμενό.
Από την πρόσκρουση, σημειώθηκαν σοβαρές ζημιές στο αυτοκίνητο του Αραχωβίτη οδηγού, αλλά ευτυχώς ο ίδιος δεν τραυματίστηκε.
Για λίγη ώρα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή γιατί το ατύχημα είναι πάνω σε στροφή.
Έκτακτη διακοπή νερού στην Αράχωβα
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Δευτέρα 22
Ιουνίου 2026, θα πραγματοποιηθεί διακοπή υδροδότησης σε όλο τον οικισμό της Αράχωβας έως
τις 5:00 μ.μ. ,
λόγω έκτακτης βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης.
20 Ιουνίου 2026
Και οι τηλεφωνικές απάτες στην Αράχωβα... καλά κρατούν.
Καθημερινά γινόμαστε δέκτες τηλεφωνημάτων ή διαβάζουμε για τις τηλεφωνικές απάτες που κάποιοι προσπαθούν να μας παρασύρουν. Ωστόσο αν και η αστυνομία συχνά προβαίνει σε εξάρθρωση τέτοιων κυκλωμάτων, φαίνεται αυτά γίνονται σαν την λερναία ύδρα. Ένα εξοντώνεις , δέκα βγαίνουν....
Το χθεσινό επεισόδιο με τις τηλεφωνικές απάτες στην Αράχωβα, είχε και μια ξεχωριστή ιδιαιτερότητα.
Το άτομο που τηλεφώνησε από το 6942353604 για να παρασύρει πολίτη, έπεσε σε διευθυντικό στέλεχος τραπέζης και οι στιχομυθίες που ακολούθησαν ήταν επικές....
18 Ιουνίου 2026
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗΣ
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αύριο, Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026, θα
πραγματοποιηθεί διακοπή υδροδότησης σε όλο τον οικισμό του Διστόμου από τις
8:00 π.μ. έως τις 12:00 το μεσημέρι,
16 Ιουνίου 2026
ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ 13ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΡΒΑΝΙΤΣΑΣ.
Ένα φεστιβάλ θεσμός και σταθμός για την καλοκαιρινή περίοδο, δυστυχώς φέτος δεν θα πραγματοποιηθεί.
Το Μουσικό Φεστιβάλ Δάσους Αρβανίτσας πραγματοποιούνταν κάθε χρόνο στο πανέμορφο οροπέδιο του Ελικώνα (κοντά στο χωριό Κυριάκι Βοιωτίας), μόλις 1,5 ώρα απόσταση από την Αθήνα.13 Ιουνίου 2026
Με ασθενοφόρο πλέον και το κέντρο υγείας Διστόμου
Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, κ. Φάνης Σπανός, ανακοίνωσε την Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026, την προμήθεια 17 νέων ασθενοφόρων στα Κέντρα Υγείας της επικράτειας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, με τον συνολικό προϋπολογισμό να αγγίζει το 1.920.000 ευρώ. Όσο αφορά την Βοιωτία, όπως γνωστοποίησε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης, τρία εκ των 17 ασθενοφόρων, θα ενισχύσουν Κέντρα Υγείας του νομού, ήτοι, το Κ.Υ. Αλιάρτου, το Κ.Υ. Διστόμου και το Κ.Υ. Σχηματαρίου.
Σε ανάρτησή που έκανε ο κ. Ντασιώτης, ανέφερε πως η ενίσχυση του στόλου των ασθενοφόρων, «αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ταχύτερη και ασφαλέστερη διακομιδή των ασθενών και τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες.», συμπληρώνοντας ότι «Ωστόσο, η προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού δεν αρκεί από μόνη της.
Το Υπουργείο Υγείας, ως ο αρμόδιος φορέας για τις προσλήψεις, οφείλει να προχωρήσει άμεσα στη στελέχωση με το αναγκαίο προσωπικό, ώστε τα νέα ασθενοφόρα να αξιοποιηθούν πλήρως προς όφελος των πολιτών.»
12 Ιουνίου 2026
Ήμασταν και εμείς εκεί για άλλη μια φορά, αποτίοντας φόρο τιμής, συμμετέχοντας στην πεζοπορία στο " Μονοπάτι Σωτηρίας"
"Εδώ το λένε Δίστομο
11 Ιουνίου 2026
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στο Δίστομο. 82 χρόνια μετά την θηριωδία των ναζί.(video)

Λύκος από την Αττική στον Παρνασσό.
Τα πρώτα φανάρια μπήκαν στην Αράχωβα.
Στο πλαίσιο των εργασιών που γίνονται στην Αράχωβα για την ανάπλαση πλατειών και δρόμων και πεζοδρομίων, τοποθετήθηκαν και φανάρια σε μια διάβαση πεζών που δημιουργήθηκε πλησίον του λαογραφικού μουσείου.
Μπορεί να μην είναι τα φανάρια για την κυκλοφοριακή μελέτη , η οποία μελέτη αραχνιάζει σε κάποιο συρτάρι αλλά τουλάχιστον κάποιος μελετητής είδε την ανάγκη των πεζών και έκανε μια κίνηση προς την τεχνολογία.
Για να δούμε πότε θα πάρει σάρκα και οστά και η μελέτη για την τοποθέτηση των έξυπνων φαναριών.
8 Ιουνίου 2026
Βίντεο για την δολοφονία του αστυνομικού Ανδριτσόπουλου στο Δίστομο πριν 13 χρόνια
6 Ιουνίου 2026
Επιχείρηση διάσωσης αναρριχητών στο Ζεμενό.
Αναρριχητές σήμερα, Σάββατο 6/6/26, επιχείρησαν να ανέβουν σε γνωστή κορυφή του Ζεμενού αλλά δυστυχώς ένας εξ αυτών τραυματίστηκε.
Επί τόπου έχει σπεύσει ομάδα διασωστών ώστε να μεταφέρουν το άτομο σε ασφαλές σημείο και μετά να παραληφθεί από το ΕΚΑΒ .
2.400.000 ευρώ για τον ΟΣΙΟ ΛΟΥΚΑ
Δήλωση του περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας μου ΣΠΑΝΟΥ:
Εξασφαλίσαμε τους πόρους για την αποκατάσταση της αγια - Σοφιάς της Ρούμελης· της Ιεράς Μονής Οσίου Λουκά!⛪️
Υπέγραψα μόλις την πράξη ένταξης με την οποία εξασφαλίζουμε 2.400.000€ από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειάς μας, για την αποκατάσταση ενός μνημείου παγκόσμιας πολιτιστικής αξίας, που αποτελεί σημαντικό κομμάτι της Ιστορίας μας και της ταυτότητας της Στερεάς Ελλάδας και της Ορθοδοξίας!
Η αρμόδια Διεύθυνση Αναστήλωσης Βυζαντινών & Μεταβυζαντινών Μνημείων του Υπουργείου Πολιτισμού αναλαμβάνει τις εργασίες. Η νοτιοανατολική πτέρυγα της Μονής Οσίου Λουκά θα αποκατασταθεί με σεβασμό στην ιστορικότητα του μνημείου, αλλά και με στόχο να καλύπτει τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές λειτουργίας.
4 Ιουνίου 2026
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΛΛΟΤΡΟΠΙΑ.
Στην Φουρνά συνεχίζει να χτυπά η καρδιά της Αλλοτροπίας, καθώς την Παρασκευή 5/6/26 και ώρα 7μμ, θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του: "...Πολυχώρου Πολιτισμού, ο οποίος θα φέρει την ονομασία «Αλλοτροπία», ως ελάχιστη ένδειξη τιμής και αναγνώρισης της ιδιαίτερα σημαντικής και γενναιόδωρης προσφοράς σας.", όπως αναφέρει επιστολή της "Νέας ζωή στο Χωριό" που είναι αποδέκτης μιας τεράστιας δωρεάς της Αλλοτροπίας.
Τραυματισμός νεαρού Αραχωβίτη.
Ένα νεαρό παιδί, μόνιμος κάτοικος Αραχώβης, κατά την διάρκεια του θαλάσσιου μπάνιου του, τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε σε δομή υγείας.
Πιθανολογείται ότι ο τραυματισμός του προήλθε μετά από μια βουτιά από την οποία χτύπησε και χρειάστηκε να μεταφερθεί εσπευσμένα σε νοσοκομείο .
2 Ιουνίου 2026
Φέτος, θέλω ένα καλοκαίρι όπως εκείνα τα δικά μας....
Τα δικά μας καλοκαίρια .
Σαν εκείνο το πρωινό που σχολάγαμε, μέσα Ιούνη, και βγαίναμε από την αυλόπορτα του σχολείου τρέχοντας. Με το απολυτήριο τσαλακωμένο στην τσέπη και τα τετράδια πεταμένα ήδη στο πατάρι. Από κείνη τη μέρα, ο χρόνος σταματούσε.
Οι γονείς δεν είχαν για θάλασσες και ξενοδοχεία. Είχαν βάρδιες, μεροκάματα, και μια έγνοια μόνιμη στο μέτωπο. Μα εμείς είχαμε το πιο πλούσιο καλοκαίρι του κόσμου: όλη τη γειτονιά δική μας.
Το πρωί μας έβρισκε με ένα ξεροκόμματο ψωμί βουτηγμένο στη ζάχαρη στο χέρι και δρόμο. Χτιζαμε «σπίτια» με τούβλα που βρίσκαμε στα οικόπεδα, παίζαμε μήλα, κρυφτό πίσω από τις μουριές, και κάναμε αγώνες ποιος θα φάει τα πιο πολλά τζάνερα χωρίς να τον πιάσει κόψιμο. Τα γόνατά μας ήταν μόνιμα γδαρμένα και οι πατούσες μας σκληρές σαν πέτρα από το περπάτημα χωρίς σαγιονάρες στον καυτό χωματόδρομο.
Το μεσημέρι, όταν χτυπούσε ο ήλιος κατακέφαλα, μας μάζευαν με το ζόρι. «Μέσα τώρα, να πέσει ο ήλιος». Κοιμόμασταν όλοι στρωματσάδα στο πάτωμα με τα παντζούρια κλειστά, και το μόνο που ακουγόταν ήταν οι μύγες που δεν έλεγαν να φύγουν και το ξύλο που έτριζε από τη ζέστη. Μα μόλις ανάσαινε λίγο η μέρα, στις πέντε, η πόρτα άνοιγε διάπλατα και ξεχυνόμασταν πάλι έξω.
Το απόγευμα είχε τη γεύση του καρπουζιού που έσταζε μέχρι τους αγκώνες. Το κόβαμε πάνω στο τσιμεντένιο πεζούλι και τρώγαμε την καρδιά του, πετώντας τα κουκούτσια ο ένας στον άλλον. Το παγωτό ξυλάκι ήταν πολυτέλεια. Μια φορά τη βδομάδα, αν ήταν καλή η μέρα στο μεροκάματο, και το μοιραζόμασταν στα τρία και το βράδυ... Α, το βράδυ. Έβγαζε η γιαγιά τα σιδερένια κρεβάτια στην αυλή. Τα στρώναμε με σεντόνια που μύριζαν ήλιο και ιδρωτίλα. Ξαπλώναμε ανάσκελα και μετρούσαμε αστέρια μέχρι να μας κλείσουν τα μάτια. Τα τζιτζίκια έκαναν συναυλία, η γαζία από τη γωνία μοσχοβολούσε, και τα κουνούπια έκαναν πάρτι στα πόδια μας. Το πρωί ξυπνούσαμε με το σημάδι της καρέκλας στο μάγουλο και δέκα καινούρια τσιμπήματα για παράσημο.
Ξέραμε μόνο το σήμερα» και όταν είχε το πανηγύρι της Παναγία τότε στολιζόμασταν, παίρναμε χαρτζιλίκι για μια γκαζόζα και για τον λούνα παρκ με τα συγκρουόμενα, και ήταν Χριστούγεννα κατακαλόκαιρο.
Κάθε Ιούλη κατέφταναν και τα «ξαδερφάκια από την Αθήνα». Τα περιμέναμε στην άκρη του χωριού σαν να ήταν βασιλιάδες. Μας έφερναν μυρωδιές από την πόλη και ιστορίες για πολυκατοικίες. Σε δύο μέρες γίνονταν ένα με εμάς. Ξυπόλητα, με χώμα μέχρι το γόνατο, και με τη γλώσσα μαύρη από τα μούρα που κλέβαμε.
Τέλη Αυγούστου έφευγαν. Δεν υπήρχαν κινητά. Κρατούσαμε διευθύνσεις με στυλό πάνω σε χαρτάκια που ιδρώνανε στην τσέπη. «Οδός τάδε, Αθήνα». Και στέλναμε γράμματα όλο τον χειμώνα. «Περνάμε καλά; Εσείς; Εδώ βρέχει. Να ρθείτε πάλι το καλοκαίρι».
Τα καλοκαίρια εκείνα δεν είχαν εισιτήριο επιστροφής. Τα κουβαλάμε όμως μέσα μας και κάθε φορά που μυρίζω ασβέστη βρεγμένο ή ακούω τζιτζίκι να λαλάει μέσα στο μεσημέρι, γυρίζω για ένα δευτερόλεπτο εκεί.
Στα χρόνια που δεν μετρούσαμε χρόνο.
Στα καλοκαίρια που ήμασταν μόνο παιδιά.
1 Ιουνίου 2026
Καραμπίνα βρέθηκε σε παραλία του Δήμου ΔΑΑ. Εργασίες σε όλο το παραλιακό μέτωπο.
Το σημείο είναι σημαντικά ρηχό και το όπλο βρισκόταν σε κατάσταση ήπιας οξείδωσης. Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ιτέας, στελέχη της οποίας βρέθηκαν στο σημείο και περισυνέλλεξαν την καραμπίνα.
Για το συμβάν διενεργείται προανάκριση ενώ το όπλο πρόκειται να αποσταλεί στην Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών Αθηνών.
Προς την τελευταία πλευρά ( το Κανάλι ) και την εκβολή του ρέματος είναι σίγουρο ότι γίνονται τέτοιες εργασίες στην πλαζ πρώτη φορά- κάτι που σχολιάστηκε θετικά από κατοίκους.
Οι εργασίες συνεχίζονται σε όποια κομμάτια είναι αυτό δυνατό τεχνικά διότι υπάρχουν σημεία με τοιχία υποστήριξης που δεν επιτρέπουν την προσεγγιση.Παντως χθες Κυριακή όλη η πλαζ ήταν γεμάτη, περίπου σαν καλοκαίρι!
Όπως πληροφορηθήκαμε αντίστοιχες εργασίες προβλέπονται και για τις πλαζ του Αγίου Νικολάου Διστόμου και Αγίου Ισιδώρου Αντίκυρας - στην τελευταία μπήκαν ήδη και ομπρέλες από τους






.jpeg)

























.jpg)

