Μένουμε στο ιστορικό και μαρτυρικό Δίστομο. Ενημερωνόμαστε και εκφράζουμε ελεύθερα την γνώμη μας. Προτείνουμε και συμμετέχουμε.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα mega. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα mega. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 2 Απριλίου 2015
Το MEGA στο Δίστομο!
Ετικέτες
''Διεκδίκηση αποζημιώσεων'',
Αργύρης Σφουντούρης,
Δίστομο,
Πολεμικές αποζημιώσεις,
Σφαγή Διστόμου,
mega
Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015
Οι γερμανικές αποζημιώσεις στο μικροσκόπιο του «Ορίζοντα» από το Μαρτυρικό Δίστομο
Μια νέα εξέλιξη στο θέμα παρουσιάζει η εκπομπή στις 15 Μαρτίου
Μια νέα εξέλιξη στην υπόθεση των γερμανικών αποζημιώσεων για τα θύματα της σφαγής του Διστόμου παρουσιάζει ο «Ορίζοντας» του Σωτήρη Δανέζη που μεταδίδεται την Κυριακή 15 Μαρτίου, στις 23.30, στο MEGA.Ο υπουργός Δικαιοσύνης, Νίκος Παρασκευόπουλος, ξεκαθαρίζει τις προθέσεις του και μιλά αποκλειστικά στο Σωτήρη Δανέζη για την εκτέλεση μιας ιστορικής δικαστικής απόφασης η οποία ανοίγει το δρόμο για την κατάσχεση περιουσίας του γερμανικού δημοσίου στην Ελλάδα.
Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014
Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013
Να χαρώ εγώ διανοούμενους της Ελλάδας..ούστ ρε συντεχνίες!!!!!!!
Συμμαχίες της Εξουσίας στο μουσείο της Ακρόπολης: συμμαχίες που
καλύπτουν όλο το φάσμα της πιο άθλιας πολιτιστικής παρακμής που γνώρισε
ποτέ αυτός ο τόπος (επειδή ακόμα και στη χούντα, ακόμα και στην
καραμανλική οκταετία, ακόμα και στη διάρκεια
του εμφύλιου, η έννοια του πολιτισμικού αγαθού, της πολιτιστικής αξίας
κλπ. ποτέ δεν έπεσε τόσο απίστευτα χαμηλά.
Είχαν γνώση οι φύλακες κι ας χρειάζονταν χωροφύλακες για να ελέγχουν την ελεύθερη σκέψη).
Είχαν γνώση οι φύλακες κι ας χρειάζονταν χωροφύλακες για να ελέγχουν την ελεύθερη σκέψη).
Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012
Στο Δίστομο και στις γερμανικές αποζημιώσεις ήταν αφιερωμένη χτες η εκπομπή του MEGA, ''ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ'' του Σταύρου Θεοδωράκη
Στο Δίστομο και στις γερμανικές αποζημιώσεις ήταν αφιερωμένη χτες η εκπομπή του MEGA, ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, με την Ελληνογερμανίδα και καταγώμενη από το Δίστομο, Αφροδίτη Μπασδέκη, να σχολιάζει και να συζητά με τον Σταύρο Θεοδωράκη για την Σφαγή του Διστόμου, και για τις σχέσεις Ελλήνων και Γερμανών, μέσα από τις νέες συγκυρίες.
Συγκλονιστική και η μαρτυρία του Παππού της, Γεωργίου Μπασδέκη, ο οποίος είναι ένας από τους επιζήσαντες της Σφαγής και τραυματίας.
Θα σας ενημερώσω όταν ανέβει η εκπομπή για την δείτε διαδικτυακά ολόκληρη.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Ετικέτες
''Πρωταγωνιστές'',
Αφροδίτη Μπασδέκη,
Γιώργος Μπασδέκης,
Δίστομο,
Εκπομπές,
Σταύρος Θεοδωράκης,
Σφαγή Διστόμου,
mega
Κυριακή 5 Ιουνίου 2011
ΤΟΥΣ ΔΙΕΣΥΡΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ - ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑΘΗ ( ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ )!
|
Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011
Στάθης: "Ονειδος για την δημοσιογραφία το δελτίο του mega"
Έστειλε η καλή μας φίλη ΜΕΛΙΤΗ
Η «πόλις» έχει αρχίσει να κόβεται στα δύο. Μας μιλούν πλέον σαν να είμαστε δούλοι -θέλουν «συμβάσεις μιας ημέρας», «απολύσεις χωρίς αποζημιώσεις», θέλουν τις κόρες μας στο χαρέμι τους, τους γιους μας στη δούλεψή τους, γιουσουφάκια.
Αυτοί που λήστεψαν τη χώρα, αυτοί που έβγαλαν τα λεφτά τους στο εξωτερικό, θέλουν τώρα με εργαλείο την ακροδεξιά κατοχική κυβέρνηση Παπανδρέου να έχουν να διαθέτουν και να κατέχουν ανθρώπους των 500 Ευρώ.
Μας μιλούν με φερέφωνα (όπως άλλοτε με τα κατοχικά μεγάφωνα) τους καθεστωτικούς δημοσιογράφους.
Η «πόλις» κόβεται στα δύο, το παρακάτω κείμενο δεν είναι επί προσωπικού. Είναι περί του επερχόμενου εκφασισμού...
Τι Τρόμος είναι αυτός;!
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Μέγκα.
Τι οργουελικός εφιάλτης!
Σαν τα κοράκια παραμονεύουν οι δύο απ' τους παρουσιαστές, η κυρία Τρέμη και ο κ. Πρετεντέρης να αρπάξουν απ' το στόμα του καλεσμένου τους, όταν δεν είναι φιλοκυβερνητικός, την κουβέντα του, να την δαγκώσουν να την διαστρέψουν, να την ανασκολοπίσουν και να του τη δώσουν πίσω να την φάει, να τού κάτσει στον λαιμό, να πνιγεί, να σκάσει -και αυτό το λένε διάλογο, ενημέρωση, ειδήσεις.
Τι οργουελικός τρόμος είναι αυτός! Αυτό το φρικτό δίδυμο δεν επιτίθεται με μένος ταλιμπάν εναντίον των στόχων του μόνον με το (απύλωτο, ιταμό και υπερφίαλο) στόμα του, αλλά με όλη τη γλώσσα του σώματός του να κορυβαντιά, να ωρύεται, να σκούζει, να προσβάλλει, να ειρωνεύεται - είναι αυτό ειδήσεις; έστω σχόλιο μέσα στις ειδήσεις; είναι άποψη;
Όχι, είναι τρομοκρατία! Είναι προπαγάνδα! Είναι κουστουμάτος ταλιμπανισμός, είναι φασισμός, είναι, ακόμα χειρότερα, εθισμός των θεατών στον φασισμό.
Τίποτα απ' όσα γίνονται σε αυτό το δελτίο δεν έχει σχέση με τη δημοσιογραφική δεοντολογία, ρωτάνε και απαντάνε οι ίδιοι, διακόπτουν όποιον γουστάρουν και το στόμα τους στάζει μέλι μόνον μπροστά στους κυβερνητικούς και τους φίλους τους. Αλλά, το πιο θλιβερό είναι όταν για «ξεκάρφωμα» οι δύο αυτοί παρουσιαστές (των οποίων, τουλάχιστον η ταπεινότης μου δεν είναι συνάδελφος) κάνουν τάχα ζόρικες ερωτήσεις στους υπουργούς, ανάλογες με εκείνες που θα έκαναν δουλικά στους αφεντάδες τους σε άλλες εποχές.
Δεν ξέρω αν λέει αλήθεια η AGB ή η Πωστηλέν τώρα, για τη θεαματικότητα αυτού του δελτίου, ούτε με νοιάζει αν είναι πρώτο ή έσχατο. Με νοιάζει ότι είναι όνειδος για τη δημοσιογραφία, πληγή για τη δημοκρατία, ντροπή για την πολιτική.
Ούτε απορώ με τους πολιτικούς που πάνε και προσκυνάνε τα ξόανα της τηλεοπτικής τυραννίδας στην πιο απεχθή τους μορφή, αμφισβητώ όμως ότι οι πολίτες δεν αισθάνονται έστω κι απ' τον καναπέ τους τον κίνδυνο που πηγάζει απ' αυτήν την τηλεοπτική χούντα -αυτό το διαρκές εξουσιαστικό ξεσάλωμα του πρασινοφρουρισμού. Αυτής της ανωφελούς γλίτσας που σπαράζει τη χώρα παραπάνω από δυο δεκαετίες τώρα. Αυτός ο συνδυασμός γκαιμπελισμού και σταλινισμού παντός καιρού, όστις υποστήριξε υπό την δορά του εκσυγχρονισμού με τον πιο καθωσπρεπίστικο τρόπο ό,τι πιο αισχρό μάς έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια, απ' το άγος του Χρηματιστηρίου έως την αποκοπή των μισθών και τις επιχειρησιακές ή ατομικές συμβάσεις, αυτός ο συνδυασμός, καλά οχυρωμένος από αφεντικά, χορηγούς, διαφημιστές, τραπεζίτες και συν-ένοχους δημοσιογράφους, έχει βλάψει τον λαό και το πολίτευμα περισσότερο απ' όσον έβλαψε η μαύρη πανώλης το Λονδίνο και τις τρεις φορές που το επισκέφθηκε.
Το δελτίο του Μέγκα και τα άλλα δελτία όπως αυτό δεν ενημερώνουν τον λαό, τον στραβώνουν, τον αιχμαλωτίζουν, τον χειραγωγούν. Βγαίνουν στον αέρα, που είναι περιουσία του λαού, μόνο και μόνο για να τον τρομοκρατήσουν, για να τον κάνουν να κάθεται σούζα, οι σταθμοί αυτοί είναι η μαύρη χειρ και η σιδερένια φτέρνα των διαπλεκόμενων - είναι εχθροί του λαού με περικεφαλαία. Την περικεφαλαία της οίησης, του (ραγιάδικου) θράσους, του κυνισμού, του αμοραλισμού, της αναισχυντίας, της αγένειας - με έναν λόγο: μιλάνε στον λαό σαν να μιλούν σε κατσαρίδες...
Ντροπή!
ΣΤΑΘΗΣ. Σ
ΠΗΓΗ : ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Πυρά εναντίον
του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Mega εξαπολύει μέσα από την στήλη του
Ελευθεροτυπία ο γνωστός αρθρογράφος Στάθης. Με τον τίτλο "τα ντόμπερμαν
της ενημέρωσης" ο "ναυτίλος" με την καυστική του γραφίδα
χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο δελτίο ως "Οργουελικό εφιάλτη" .
Τα ντόμπερμαν της ενημέρωσης
Η «πόλις» έχει αρχίσει να κόβεται στα δύο. Μας μιλούν πλέον σαν να είμαστε δούλοι -θέλουν «συμβάσεις μιας ημέρας», «απολύσεις χωρίς αποζημιώσεις», θέλουν τις κόρες μας στο χαρέμι τους, τους γιους μας στη δούλεψή τους, γιουσουφάκια.
Αυτοί που λήστεψαν τη χώρα, αυτοί που έβγαλαν τα λεφτά τους στο εξωτερικό, θέλουν τώρα με εργαλείο την ακροδεξιά κατοχική κυβέρνηση Παπανδρέου να έχουν να διαθέτουν και να κατέχουν ανθρώπους των 500 Ευρώ.
Μας μιλούν με φερέφωνα (όπως άλλοτε με τα κατοχικά μεγάφωνα) τους καθεστωτικούς δημοσιογράφους.
Η «πόλις» κόβεται στα δύο, το παρακάτω κείμενο δεν είναι επί προσωπικού. Είναι περί του επερχόμενου εκφασισμού...
Τι Τρόμος είναι αυτός;!
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Μέγκα.
Τι οργουελικός εφιάλτης!
Σαν τα κοράκια παραμονεύουν οι δύο απ' τους παρουσιαστές, η κυρία Τρέμη και ο κ. Πρετεντέρης να αρπάξουν απ' το στόμα του καλεσμένου τους, όταν δεν είναι φιλοκυβερνητικός, την κουβέντα του, να την δαγκώσουν να την διαστρέψουν, να την ανασκολοπίσουν και να του τη δώσουν πίσω να την φάει, να τού κάτσει στον λαιμό, να πνιγεί, να σκάσει -και αυτό το λένε διάλογο, ενημέρωση, ειδήσεις.
Τι οργουελικός τρόμος είναι αυτός! Αυτό το φρικτό δίδυμο δεν επιτίθεται με μένος ταλιμπάν εναντίον των στόχων του μόνον με το (απύλωτο, ιταμό και υπερφίαλο) στόμα του, αλλά με όλη τη γλώσσα του σώματός του να κορυβαντιά, να ωρύεται, να σκούζει, να προσβάλλει, να ειρωνεύεται - είναι αυτό ειδήσεις; έστω σχόλιο μέσα στις ειδήσεις; είναι άποψη;
Όχι, είναι τρομοκρατία! Είναι προπαγάνδα! Είναι κουστουμάτος ταλιμπανισμός, είναι φασισμός, είναι, ακόμα χειρότερα, εθισμός των θεατών στον φασισμό.
Τίποτα απ' όσα γίνονται σε αυτό το δελτίο δεν έχει σχέση με τη δημοσιογραφική δεοντολογία, ρωτάνε και απαντάνε οι ίδιοι, διακόπτουν όποιον γουστάρουν και το στόμα τους στάζει μέλι μόνον μπροστά στους κυβερνητικούς και τους φίλους τους. Αλλά, το πιο θλιβερό είναι όταν για «ξεκάρφωμα» οι δύο αυτοί παρουσιαστές (των οποίων, τουλάχιστον η ταπεινότης μου δεν είναι συνάδελφος) κάνουν τάχα ζόρικες ερωτήσεις στους υπουργούς, ανάλογες με εκείνες που θα έκαναν δουλικά στους αφεντάδες τους σε άλλες εποχές.
Δεν ξέρω αν λέει αλήθεια η AGB ή η Πωστηλέν τώρα, για τη θεαματικότητα αυτού του δελτίου, ούτε με νοιάζει αν είναι πρώτο ή έσχατο. Με νοιάζει ότι είναι όνειδος για τη δημοσιογραφία, πληγή για τη δημοκρατία, ντροπή για την πολιτική.
Ούτε απορώ με τους πολιτικούς που πάνε και προσκυνάνε τα ξόανα της τηλεοπτικής τυραννίδας στην πιο απεχθή τους μορφή, αμφισβητώ όμως ότι οι πολίτες δεν αισθάνονται έστω κι απ' τον καναπέ τους τον κίνδυνο που πηγάζει απ' αυτήν την τηλεοπτική χούντα -αυτό το διαρκές εξουσιαστικό ξεσάλωμα του πρασινοφρουρισμού. Αυτής της ανωφελούς γλίτσας που σπαράζει τη χώρα παραπάνω από δυο δεκαετίες τώρα. Αυτός ο συνδυασμός γκαιμπελισμού και σταλινισμού παντός καιρού, όστις υποστήριξε υπό την δορά του εκσυγχρονισμού με τον πιο καθωσπρεπίστικο τρόπο ό,τι πιο αισχρό μάς έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια, απ' το άγος του Χρηματιστηρίου έως την αποκοπή των μισθών και τις επιχειρησιακές ή ατομικές συμβάσεις, αυτός ο συνδυασμός, καλά οχυρωμένος από αφεντικά, χορηγούς, διαφημιστές, τραπεζίτες και συν-ένοχους δημοσιογράφους, έχει βλάψει τον λαό και το πολίτευμα περισσότερο απ' όσον έβλαψε η μαύρη πανώλης το Λονδίνο και τις τρεις φορές που το επισκέφθηκε.
Η ενημέρωση είναι δικαίωμα του λαού.
Το δελτίο του Μέγκα και τα άλλα δελτία όπως αυτό δεν ενημερώνουν τον λαό, τον στραβώνουν, τον αιχμαλωτίζουν, τον χειραγωγούν. Βγαίνουν στον αέρα, που είναι περιουσία του λαού, μόνο και μόνο για να τον τρομοκρατήσουν, για να τον κάνουν να κάθεται σούζα, οι σταθμοί αυτοί είναι η μαύρη χειρ και η σιδερένια φτέρνα των διαπλεκόμενων - είναι εχθροί του λαού με περικεφαλαία. Την περικεφαλαία της οίησης, του (ραγιάδικου) θράσους, του κυνισμού, του αμοραλισμού, της αναισχυντίας, της αγένειας - με έναν λόγο: μιλάνε στον λαό σαν να μιλούν σε κατσαρίδες...
Ντροπή!
ΣΤΑΘΗΣ. Σ
Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011
Kαι το δελτίο του Mega για το Δίστομο
Ευχαριστώ τον συμπατριώτη Νίκο Γεωργιλόπουλο
Κάντε ΚΛΙΚ ΕΔΩ, για να δείτε τα βίντεο από τις ειδήσεις του mega channel
Σήμερα είχε ζωντανή λήψη από το ΝΕΤ και χτες συνέντευξη του Λουκά Δημάκα, θα αναρτήσω προσεχώς.
Κάντε ΚΛΙΚ ΕΔΩ, για να δείτε τα βίντεο από τις ειδήσεις του mega channel
Σήμερα είχε ζωντανή λήψη από το ΝΕΤ και χτες συνέντευξη του Λουκά Δημάκα, θα αναρτήσω προσεχώς.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)






