Βομβιστές αυτοκτονίας επιτέθηκαν την Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2017, σε διοικητικό κτήριο στα βορειοδυτικά του Πακιστάν. Η επίθεση έγινε στην πόλη Γκαλανάι, κατά μήκος της συνοριακής γραμμής Πακιστάν με Αφγανιστάν. Νεκροί είναι οι δύο βομβιστές και δύο φρουροί ασφαλείας του κτηρίου.
Σε στάση εργασίας "προειδοποιητική", όπως αναφέρουν, προχωρούν την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου, από 12:00 έως 15:00, οι εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό σιδηρόδρομο. Οι εργαζόμενοι αντιδρούν για την εκχώρηση στον ΟΑΣΑ της εμπορικής εκμετάλλευσης σταθμών και λοιπών χώρων της ΣΤΑ.ΣΥ.