weer een kerstkaartje gemaakt
aan het kleuren geweest
en de kerstwens erbij
de binnenkant
de stempel en cirkel terug laten komen
kerstkaartje geworden,
jullie ook?
weer een kerstkaartje gemaakt
hahaha
dat is lachen
Richard heeft een hekel aan
GNOOMES,
maar door dit kaartje is
hij helemaal om....
(voor deze ene keer...)
op een label van SL
heb ik een achtergrond gemaakt
door middel van de techniek
"droog embossen"
het stencil op de kaart gelaten
en met verschillende distress inktjes
eroverheen gesponsd
de gnoome is uit de Dylusion lijn
van vorig jaar,
deze heb ik ingekleurd met aquamarkers,
de baard is gemaakt met nepsneeuw
alles uitgeknipt en verhoogd op de
achtergrond geplakt
de lichtjes komen uit een setje van Joy,
de lampjes bewerkt met Glossy Accents
de boompjes zijn uit een setje van de Action
de achterkant met een wenslabel
een touwtje met wat kerstbelletjes maken het af
Met heel veel plezier heb ik
aan dit label gewerkt
en ik ben blij met het leuke resultaat
ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ben weer lekker aan het spelen geweest,
nu met pastelpotloden op pastelmat
door een stencil met een witte gelpen
getekend en dat gekleurd met verschillende
tinten groene pastelpotloden
de randjes van de ijssterren
benadrukt met zwarte en witte gelpen
de tekst uitgestansd uit
donkergroen kaartkarton
dit ook voor de buitenkant gebruikt
nog een lijntje gedroedeld
langs de rand en op wit kaartkarton gemat
jullie mogen weren keuren!
Liefs en groetjes
ben weer lekker aan de knutsel geweest
met de volgende serie kerstkaarten
weer eens lekker met de
inktjes aan het spelen geweest
tijdje geleden had ik zo'n leuke
stempel van Lavinia gekocht
ik heb er een kerstkaart van gemaakt
allereerst de paddenstoel gestempeld
en daarna gemaskeerd
met Oxide inkt zachtjes
wat heuveltjes en de maan gesponsd
daarna de andere stempels geplaatst
het masker eraf gehaald
en de paddenstoel met
FC kleurpotloden ingekleurd
de stippen gemaakt
met een Poscapen
op de stam en bodem wat
accentjes met stickles gezet
met een zwarte fineliner een kader gemaakt
en de kaart op zwart kaartkarton gemat
de binnenkant
voor de wens
en nog een keer op de foto
ik ben erg tevreden met het resultaat,
zo had ik het ook in gedachten
wat vinden jullie ervan?
nog een paar kerstkaarten
het stempeltje is van Nelly Snellen
ingekleurd met FC potloden
erom heen gesponsd
met Distress Oxide inkt
door een stencil heen
de kaart gemat op mosgroen linnenkaart
daarna op een zwarte basiskaart
dit sneeuwtafereeltje
is ook een stempeltje van Nelly Snellen
met een cirkelstencil
en Distress Oxide eromheen gesponsd
ook ingekleurd met FC potloden
de binnenkant
nog een keertje op de foto
Jullie mogen weer keuren
Liefs en groetjes
Martha
ik kreeg een vraag over de trapjeskaart
naar aanleiding van
DEZE POST
dus heb ik er een werkwijzer van gemaakt
dit is de kerstkaart
ook dit dp is van NOOR
basiskaart is groen linnenkarton
en alles is gemat op room wit kaartkarton
de ronde stansjes en hert
heb ik ooit cadeau gekregen
de achterkant
Hier volgt de werkwijze
kaartkarton van 22x13,5 cm
kijk goed naar de tekening
als je de lijnen volgt
krijg je 15 vierkantjes van 4,5 cm
snij de snijlijnen
maak de rillijnen
en volg de tekening
waar je berg of dal moet vouwen
vouw de kaart in model
en draai em om
dat is de goede kant
dan is dit het resultaat
gum de potloodlijntjes aan de andere kant weg
bekleed de kaart naar eigen inzicht
Hopelijk is de uitleg duidelijk
ik vind het een leuk model!
Liefs en groetjes
Martha
ja nog eentje,
hetzelfde model als
in de vorige post
een Z-vouw model met driehoekjes
alleen ander dp
opnieuw van NOOR
de achterkant
bovenaanzicht
het dp vind ik erg mooi
bij elkaar
jullie mogen weer reageren
Liefs en groetjes
Martha