Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα party. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα party. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Shimmer and Shine party

Που λέτε..έκλεισε και τα 7 η μικρή μου, που δεν είναι πια και τόσο μικρή...Σε 3 μήνες κλείνει τα 8!!!

Έτσι,πριν φτάσουμε στο επόμενο party μας , να σας δείξω το προηγούμενο που η Κωνσταντίνα πραγματικά λάτρεψε....


Είχα καταφέρει να κρατήσω κρυφό ότι είχα παραγγείλει και ότι ετοίμαζα και έτσι ήταν μια υπέροχη έκπληξη για εκείνη η μέρα του party της... Μακάρι να μπορούσα να σας δείξω το αγουροξυπνημένο  αλλά τόσο χαρούμενο μουτράκι της!!!

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Πριγκίπισσα ετών 6...

Θα ακουστεί κλισέ αλλά κάθε χρόνο αναρωτιέμαι πότε πέρασε κιόλας 1 χρόνος από τα προηγούμενα γενέθλια της μικρής μου;;

Αλήθεια, πότε πέρασε;;;



Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Woodland party

Πώς περνάει ο καιρός κι εγώ δεν προλαβαίνω να σας δείξω τίποτα απ'ότι έχω φτιάξει ακόμα δεν το έχω καταλάβει... 

Είναι τόσα που πρέπει να γίνουν μέσα στην μέρα που το να κάτσω στον υπολογιστή να επεξεργαστώ τις φωτογραφίες και να γράψω και δυο λόγια φαντάζει εντελώς αδύνατον!!! 


Πριν λίγο καιρό (χμμ πριν 2 μήνες) ετοίμασα διάφορα πραγματάκια για ένα party με θέμα το δάσος! 

Αλεπούδες, βατραχάκια και κουκουβάγιες είχαν τον πρωταγωνιστικό ρόλο!!! Τα βρήκα πολύ χαριτωμένα και δεν θα μπορούσα να μην σας τα παρουσιάσω...

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Rainbow Dash party...

Πριν από έναν μήνα είχαμε γενέθλια!!! 


Η Κωνσταντίνα έγινε 5!! 

Πως πέρασε ένας ακόμα χρόνος ακόμα δεν το κατάλαβα...!!! Μεγαλώνει και γίνεται ένα ακόμα πιο τρυφερό και αγαπησιάρικο πλάσμα!! Ένα ανθρωπάκι πανέξυπνο με αίσθηση του χιούμορ που σε ξετρελαίνει!! Πόσα ακόμα θα μπορούσα να γράψω αλλά ας σας πω για το party μας!!!
.
photo
“Somewhere over the rainbow, skies are blue, and the dreams that you dare to dream really do come true.”

Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Lego party

Δύσκολες οι μέρες που περνάμε και έτσι είπα να δώσω λίγο χρώμα στην ζωή μας... Τι καλύτερο από το πολύχρωμο lego party του Ντινούλη που έγινε 4 πριν λίγες μέρες;;




Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Peppa Parties....

Αυτό το γουρουνάκι είναι πολύ αξιαγάπητο τελικά!! Μόλις έφτιαξα την πρώτη κορδέλα Peppa,


κατάλαβα πόσο πολύ αρέσει στα κοριτσάκια!! Ούτε θυμάμαι πόσες έφτιαξα την τελευταία περίοδο!!

Επίσης διαπίστωσα ότι πρέπει να έγιναν πολλά ,μα πάρα πολλά Peppa parties!! Είχα μια μικρή συμμετοχή σε κάποια όπου ετοίμασα κάποια διακοσμητικά...

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Η πρώτη μου κούκλα!!! Ο πειρατής!!!

Πόσο μου αρέσει όταν μου ζητάτε να σας φτιάξω κάτι που δεν το έχω ξανακάνει...Αγχώνομαι λίγο αλλά μετά το απολαμβάνω!! Μου αρέσει αυτή η εμπιστοσύνη που μου δείχνετε!!

Μία τέτοια περίπτωση είναι και ο παρακάτω πειρατής που μου ζήτησε η Εύη από το mamas 'n' papas για το party γενεθλίων του γιου της με θέμα ''πειρατής'' φυσικά!!!

Το καπέλο, το κάλυμμα του ματιού, το σπαθί, η ζώνη, ο γάντζος και τα παπούτσια αφαιρούνται για περισσότερο παιχνίδι!!!


''made from an original Dolls and Daydreams pattern''
http://dollsanddaydreams.com/

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Καλή Πρωτομαγιά!!! Let's Party!!!

Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά!!!

Το φτιάξαμε και φέτος το στεφανάκι μας μαζί με την σούπερ βοηθό!!!Άντε και του χρόνου!!!



Και αφού γιορτάζουμε ,δεν θα ήταν τέλεια ιδέα ένα party; Ή ακόμα καλύτερα ,ένα party κάθε μέρα;;;
Οι blogοφίλες φρόντισαν γι'αυτό λοιπόν και έχουμε και λέμε:

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Tο Minnie Party μας!!!


Το νεραιδάκι μου μεγάλωσε!! Έκλεισε τα 3!! Πότε ήταν μια σταλίτσα και τώρα έγινε ολόκληρη κοπέλα!!! Πότε την τάιζα με 1002 κόλπα για να φάει μια κουταλιά και τώρα μου λέει'' δεν θέλω άλλο ,ευχαριστώ, χόρτασα!!'' Πότε την κρατούσα από το χεράκι και την βοηθούσα να κάνει αυτό που ήθελε και τώρα θέλει και μπορεί να τα κάνει μόνη της... Σταματάω γιατί δεν έχουν τελειωμό όλα αυτά!!

Εύχομαι μικρή μου να είσαι πάντα χαμογελαστή και γερή. Εγώ και ο μπαμπάς σου θα είμαστε πάντα δίπλα σου!!!

Και ήρθε η μέρα του πάρτυ... Τα σχέδια άλλαξαν καθώς ήταν να γίνει την τελευταία Κυριακή του Σεπτεμβρίου στην πυλωτή μας αλλά το κοριτσάκι μου ήταν άρρωστο και το μεταθέσαμε για την επόμενη Κυριακή αλλά επειδή είχε ψύχρα έγινε μέσα στο σπίτι.
Βέβαια της έφτιαξα μια τουρτίτσα και την ημέρα των γενεθλίων της για να σβήσει τα κεράκια της γιατί το περίμενε πως και πως!!